מדבקות לזכוכית מרפסת

מדבקות לזכוכית מרפסת
תמונה של מדבקות לזכוכית מרפסת

בנייני מגורים רבים מתקינים מעקות למרפסות של הדירות כדי לספק לדיירים בטיחות והגנה. אמנם, יש היום מגוון גדול של חומרים לעיצוב מעקה מרפסת מרשים ופונקציונלי, למרות זאת, מעקה מזכוכית הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות, בגלל אינספור היתרונות שהוא מציע.

למעקה הזכוכית יש אמנם לא מעט יתרונות, עם זאת, מדבקות לזכוכית מרפסת יכולות להציע כמה יתרונות משלהן, במקרים שבהם הזכוכית דווקא מפריעה לכם:

מדבקות לזכוכית מרפסת

אחת הסיבות העיקריות לכך שאלמנטים מזכוכית הפכו לכל כך פופולריים בעיצוב הבית בימינו, היא שהם עוזרים ליצור אשליה של יותר מקום בחלל. זה נכון במיוחד כשמדובר במעקה עשוי מזכוכית שקופה שמאפשרת לראות דרכה את הנוף או את המתרחש בחוץ. האשליה של שטח נוסף גורמת לאזור להיראות גדול יותר מכפי שהוא באמת, וזה יתרון שמציעה הזכוכית שלא ניתן להשיג באמצעות מעקה מבטון או מתכת.

לקנייה מהירה של מדבקות

מדבקות לזכוכית מרפסת

עם מעקה זכוכית, בדיוק כמו עם מקלחון מוקף בקירות זכוכית, אתם זוכים ליהנות מהשקיפות, מהאווירה הפתוחה, הרעננה והרחבה יותר.

אבל, מה אם הנוף הנשקף מהמרפסת הוא לא בדיוק מה שאתם רוצים לראות? ומה אם ממול למרפסת יש בניין אחר עם דירות שיכולות להשקיף ישירות למרפסת שלכם?

אם זה המצב בדירה שלכם, תוכלו לפתור את הבעיה באמצעות מדבקות לזכוכית מרפסת. מדבקות אלה יוצרות זכוכית חלבית או זכוכית מעוטרת, שתשמור על הפרטיות שלכם מצד אחד ותסתיר את הנוף המכוער מצד שני.

שירותים שאולי יעניינו אתכם

הדפסת רולאפ>>  | פוסטרים לקיר באיכות גבוהה>>

זכוכית לא חוסמת את האור

מעקה זכוכית הוא מאוד פופולרית בזכות העובדה שהזכוכית לא חוסמת את האור. מעקה הזכוכית מאפשר לאור לחדור למרפסת, משפר את ההנאה מהשמש ומסייע ליצירת תחושה פתוחה ואוורירית יותר בבית. בניגוד למעקה מסורתי, נניח מבטון, שחוסם את האור, מעקה הזכוכית נותן לאור הטבעי לזרום בחופשיות בתוך החלל.

אבל, מה אם המרפסת פונה לכיוון מזרח (או מערב), והשמש הישירה במשך כמה שעות מונעת מכם לשבת במרפסת החמה ושטופת האור? גם במקרה כזה אתם יכולים לבחור לעצמכם מדבקות לזכוכית מרפסת המתאימות לעיצוב ולטעם שלכם. מדבקות על הזכוכית שחוסמות את קרינת השמש הישירה, עדיין תאפשר לשמש להאיר את המקום, אבל האור יהיה הרבה יותר רך ונוח לשוהים במרפסת.

זכוכית קלה לניקוי

מעקות זכוכית לא רק נראים נפלא אלא גם קלים לניקוי. נוזל לניקוי זכוכית ומטלית מתאימה, הם כל מה שצריך כדי לנגב אותו מהאבק ומהלכלוכים תוך דקות ספורות, ולשמור על מעקה זכוכית במצב מעולה.

אבל מה אם הזכוכית נשרטה פה ושם ולא מתאים לכם להחליף את הזכוכית הישנה בחדשה? אין בעייה! זו הזדמנות נהדרת להשתמש במדבקות לזכוכית מרפסת, שיסתירו את כל הפגמים והשריטות על הזכוכית ויעניקו לכם מעקה חדש, אחיד ומעוצב בהתאם לסגנון האישי שלכם.

בקיצור, אם מכול סיבה שהיא אתם רוצים לשנות את מראה מעקה הזכוכית של המרפסת שלכם, נראה שמדבקות לזכוכית מרפסת הן הדרך שתשיג לכם מעקה חדש במראה המותאם לסגנון העיצוב שלכם ובמחיר זול. רוצים להתייעץ עם בית דפוס מקצועי לחצו כאן>> 

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?