מדבקות חלביות לחלונות

מדבקות חלביות לחלונות
תמונה של מדבקות חלביות לחלונות

מדבקות חלביות לחלונות זכוכית מציעות שימושים שונים שיכולים להועיל לכם. המדבקות יכולות להגביר את הפרטיות בבית או במשרד שלכם, למתג את חזית העסק או לשפר את עיצוב הפנים בחלל המשרדי.

מדבקת זכוכית חלבית מוחלת ישירות על הזכוכית ויוצרת אפקט של חלל אטום (בניגוד לשקוף). בדרך זו היא מקטינה את האפשרות לראות מבעד לחלון את מה שנעשה בפנים, מבלי למנוע את חדירת האור הטבעי פנימה. מדבקה זו מושלמת לשמירה על חדר מואר תוך הבטחת הפרטיות והביטחון של הנמצאים בפנים.

יישומים נפוצים מדבקות חלביות לחלונות:

  • אבטחת הבניין
  • פרטיות למשרדים מסחריים
  • פרטיות לדירה או לבית
  • קישוט
  • פרטיות בחדר הרחצה
  • פרטיות בחדר הישיבות
  • הגנה מפני קרני UV

יתרונות

הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש במדבקת זכוכית חלבית:

לשפר את הפרטיות שלכם – הרגשתם פעם שצופים בכם כשאתם בבית? עכשיו תוכל למנוע בקלות כל הצצה של שכנים חטטניים או זרים שעוברים ליד הבית שלכם ומציצים פנימה. חלונות חלביים ימנעו מאנשים לראות את הנעשה בתוך הבית פנימה. עם מדבקות חלביות לחלונות אין צורך בווילונות גדולים שתופסים מקום ומחשיכים את החדר. השתמשו במדבקת זכוכית חלבית במקום בווילונות כדי ליהנות מחלונות מודרניים ומסוגננים.

מוצרים לקנייה באתר:

מוצרים נוספים שתמצאו אצלנו

הדפסה על פרספקס שקוף >>  | שלט למשרד >>

מדבקות חלביות לדלתות זכוכית

מדבקת זכוכית חלבית תגן לא רק על הפרטיות שלכם אלא גם על הפריטים היקרים הנמצאים בתוך הבית או המשרד. מדבקה זו מציעה חוזק נוסף לחלונות הזכוכית ויכולה להפחית את הסיכוי לפציעות ולנזק לרכוש, במקרה שינסו לשבור את זכוכית החלון.

למתג את העסק שלכם

חלונות ראווה אמורים למשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים שחולפים על פני העסק. בין אם העסק שלכם הוא חנות, מסעדה או משרד, תמיד חשוב למשוך פנימה לקוחות חדשים.

מדבקת זכוכית חלבית יכולה ליצור עיצובים ייחודיים על החלונות של העסק שלכם ולהעניק ללקוחות שבפנים חוויה טובה יותר. מתגו את חלונות הראווה שלכם ותוך כדי כך תנו לאור השמש לחדור דרכם.

לקשט את חלל המשרד שלכם

השתמשו במדבקות החלביות כדי לקשט את חלונות המשרד או את מחיצות הזכוכית בחדר הישיבות. ציפוי חלונות המשרד עם מדבקות חלביות לחלונות יעניק לעובדים שלכם פרטיות פשוטה ויעילה תוך שמירה על שפע של אור טבעי בחלל הפנימי.

תוכלו להוסיף מספרים לדלתות חדרי המשרד כשהם מודפסים על מדבקות חלביות לחלונות, ליצור אפקט של ויטראז׳ או להשתמש במדבקה חלבית שמציעה פרטיות.

את מדבקת הזכוכית החלבית ניתן להסיר בקלות. המשמעות היא שתוכלו לשנות את עיצוב החלון בכול עת שתרצו.

לחסוך באנרגיה

מדבקת זכוכית חלבית על החלון מסננת את האור במהלך היום ועוזרת להפחית את סנוור השמש. במקביל, היא עוזרת גם להשאיר את הקור בחוץ בימים הקרים. מדבקות חלביות לחלונות החדר עוזרות לשמור על טמפרטורה פנימית עקבית לאורך כל השנה, במיוחד במהלך חודשי החורף, ובכך מאפשרת חיסכון באנרגיה.רוצים להתייעץ עם חברה מקצועית לצורך מדבקות חלביות לדלתות זכוכית צרו קשר עוד היום עם allprint בית דפוס דיגיטלי מקצועי חייגו עכשיו –072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?