מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר

מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר
תמונה של מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר

מדוע מדבקה חלבית לחלון זכוכית עדיפה על החלפה לזכוכית חלבית? חלונות זכוכית חיוניים ליצירת חללים אלגנטיים ונעימים לעין, שלא לדבר על העובדה שהם מחדירים לחלל אור שמש טבעי ויוצרים חללים מוארים ופתוחים. אבל מה אם תוכלו ליהנות מכול היתרונות האלה שמציעה הזכוכית אבל גם לשמור על הפרטיות שלכם מפני עיניים סקרניות בבית או במשרד?

מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר

מדבקה חלבית לחלון זכוכית היא מוצר המשפר את הזכוכית כדי שאפשר יהיה להשיג מראה ותפקוד דומים לזו של זכוכית חלבית מסורתית. מדבקות אלה זמינות במגוון צבעים, סגנונות ושימושים, מה שהופך אותן להרבה יותר רב-תכליתיות מאשר הזכוכית החלבית המקובעת.

מדבקות חלביות לזכוכית נחתכות לפי גודל ומוצמדות ללוחות זכוכית או לחלונות זכוכית קיימים, בניגוד לזכוכית החלבית הדורשת הסרה והחלפה של לוח הזכוכית הקיים.

על ההבדלים בין המדבקה החלבית לזכוכית החלבית

גם מדבקה חלבית לחלון זכוכית וגם חלון עם זכוכית חלבית הן דרכים פופולריות לשינוי החלונות וקירות הזכוכית בביתכם. השוואה בין שתי האפשרויות תאפשר לכם לגלות מה אתם מעדיפים.

  1. עלות

חלון מזכוכית חלבית או מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר – כשזה נוגע לתקציב, זכוכית חלבית היא הרבה יותר יקרה, בהתחשב במידות, בעיצובים ובהתקנה מותאמים אישית.

מדבקה חלבית אינה דורשת תהליכים מייגעים ויקרים להחלפת הזכוכית בחלון לזכוכית חלבית, והיא חסכונית יותר מבחינת העלות וזמן ההתקנה, במיוחד בגלל שלא צריך להחליף שום דבר.

עוד שירותים :

שלט למשרד כל המידע >>  | שלט שמשונית כל המידע >> 

מוצרים לקנייה באתר:

התאמה אישית

זכוכית חלבית נקנית בדרך כלל כשהיא מוכנה מראש ומוגבלת למספר דוגמאות או עיצובים. כדי ליהנות מעיצוב מותאם אישית, יידרשו כישורי עיצוב ויהיה צורך לערוך שינויים יקרים.

לא כך הדבר כשמדובר במדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר. מכשיר לייזר מאפשר די בקלות להתאים אישית את המדבקה לכול עיצוב שתרצו.

התקנה והסרה

זכוכית חלבית היא אמנם עמידה מאוד, אבל כשרוצים להסיר את לוח הזכוכית הקיים ולהחליפו בזכוכית חלבית, זה דורש השקעה משמעותית של עבודה, זמן וכסף.

לעומת זאת, מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר ההתקנה שלה הוא אפסי, ותמיד ניתן לקלף אותה מהזכוכית בנוחות מבלי להשאיר שום שאריות.

בנוסף, אפשרויות ההדפסה על גבי מדבקה חלבית לחלון זכוכית יכולות להפוך את משטח הזכוכית למדיום לקידום מכירות או לקידום המותג שלכם, תוך שמירה על חלל מואר באור טבעי המגן על הפרטיות. את המדבקות האלה ניתן להתאים, להדביק ולהסיר כך שיתכתבו עם הטרנדים העיצוביים העכשוויים או ישמשו לפרסום מבצעי מכירות מיוחדים.

ולאחר כל זאת, שימו לב! אמנם למדבקות חלביות יש יתרונות רבים, אבל מדבקה באיכות נמוכה עלולה לגרום לקילוף לא אחיד של הגימור, לקשיים בהסרתה מהזכוכית או לתוחלת חיים קצרה ביותר.

המדבקות האיכותיות יותר מאפשרות לכם להביא לחיים את הרעיונות שלכם לעיצוב הפנים, בבית או במשרד, ולהוסיף ניצוץ אטרקטיבי ואפילו אפקט של זכוכית בהתזת חול. רוצים לקבל מידע על בית דפוס דיגיטלי לחצו כאן >> 

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?