הדפסת לוחות שנה

הדפסת לוחות שנה
תמונה של הדפסת לוחות שנה

בימינו, כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בלוח השנה שנמצא בטלפון שלהם, נראה כאילו אין אדם אחד שאינו מחובר דיגיטלית. עם זאת בבתים ובעסקים רבים עדיין ממשיכים להשתמש גם בלוח השנה המודפס. מדוע?

ובכן, הדפסת לוחות שנה מספקת לאנשים דרך קלה לראות במבט חטוף את מה שעומד לקרות בימים הקרובים, מבלי שיצטרכו להיכנס ולגשת למסך הזעיר בטלפון שלהם. חוץ מזה, לוחות שנה יכולים לשמש כפריטים מעולים שיעזרו לקדם את מותג החברה שלכם.

הדפסת לוחות עדיין רלוונטית

למה הדפסת לוחות שנה עדיין רלוונטית? למשל, פחות הגיוני להגיש כמתנה לוח שנה דיגיטלי במתנה, שגם לא מאפשר לאנשים ליהנות מהנוף המלכותי, מהקריקטורה המצחיקה או מהחתלתול החמוד המופיעים בדף החודש הנוכחי בלוח השנה המודפס. לוח השנה הדיגיטלי יכול אמנם להיות שימושי בכול רגע נתון, אבל כשאנחנו בעבודה או בבית וצריכים לעקוב אחר המטלות והפגישות שלנו, עדיין רובנו יעדיפו להציץ בלוח השנה התלוי על הקיר.

הדפסת לוחות שנה מותאמים אישית לעסק, יוכלו לשמש היטב את הספקים, הלקוחות, העובדים ובעלי העניין של החברה שלכם. הדפסת לוחות שנה מספקת לוחות שנה מותאמים אישית שניתן להעניק כשי ללקוחות. לפי המחקר, ניתן להשיג עלייה בשיעור של 7%-10% במכירות ללקוחות שקיבלו מכם לוחות שנה פרסומיים מנייר.

עוד שירותים

הדפסה על קנבס כל המידע >>  | דלפקים כל המידע >> 

מי יקבל את לוח השנה?

לפני שאתם מחליטים על הזמנת הדפסת לוחות שנה, חשוב להבין איך לוח שנה מודפס יכול ליצור את האפקט הרצוי לעסק שלכם.

התחילו בבדיקת האנשים שיקבלו מכם את לוח השנה שלכם. לדוגמה, במקום לחלק אותו קודם כל ללקוח היומיומי, חלקו את לוחות השנה שלכם קודם כל לאנשי המקצוע שאיתם אתם נפגשים על בסיס קבוע. אחרי הכול, אנשי מקצוע אלה (כמו מכונאים, רופאים, רופאי שיניים, כירופרקטים, מעצבי שיער או מניקוריסטיות) עשויים בסופו של דבר להשתמש בלוח השנה שלכם לצרכי עבודתם כדי לקבוע פגישות עם לקוחות. אנשי מקצוע המתמקדים בקבלת לקוחות, מטופלים או קליינטים, ישמחו להשתמש בלוח השנה שלכם כדי לעקוב אחר המשימות והפגישות היומיומיות שלהם.

לסיכום:

רעיון אחר הוא לחלק את לוחות השנה המודפסים באירוע ארגוני, כמו יריד תעסוקה או גיוס עובדים ולהעניק לוח שנה כשי מהחברה, לכול משתתף. עודדו אנשים להשתמש בלוח השנה שלכם כדי לרשום בו תאריכי יעד למשימות, תזכורות לקיום פגישות ומעקב אחר הלו״ז שלהם. אנשים אוהבים לקבל במתנה לוח שנה כפריט לקידום מכירות, כי הם באמת ישתמשו בו. היתרון העסקי של חלוקת לוחות שנה מודפסים נובע מהעובדה שכאשר אנשים מקבלים לוח שנה במתנה מחברה עסקית, יש סבירות גבוהה יותר שהם ירכשו מוצרים ושירותים מהחברה שסיפקה להם את לוח השנה.

ולבסוף, אל תשכחו להוסיף את כל פרטי הקשר שלכם בכול דף מדפי לוח השנה המודפס, כך שכול מי שיבקש ליצור אתכם קשר, יוכל לעשות זאת בקלות. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו –  072-3976392

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?