שלט אתר בניה

שלט אתר בניה
תמונה של שלט אתר בניה

שלט אתר בניה וחשיבותם אתרי בנייה מסווגים כאחד הענפים המועדים ביותר לתאונות בתעשייה הפרטית. וזה לא מפתיע! עבודה באתר בנייה כרוכה בשימוש במכונות ובמוצרים מסוכנים, בעבודה בגובה, ובפעילות המתרחשת בתוך המון חלקים נעים. נפילות, פגיעות חפצים, התחשמלות, הם רק חלק מהאירועים הקטלניים שעלולים להתרחש באתרי בנייה.

לפיכך, שלטים באתר בנייה נועדו להזהיר ולחזק את הבטיחות במקום.

שלט אתר בניה – מדוע הוא כל כך חשוב?

שלט אתר בניה, נועדו למגוון מטרות, והם עשויים לכלול מהוראות בטיחות ועד לאזהרות לגבי סכנות אפשריות. השילוט לעסקים הנדרש תלוי באיומים המאפיינים את אתר הבנייה.

כאשר מדובר על שלט אתר בניה, ישנם 4 סוגים עיקריים של שלטי התראה, כולל אלה המזהירים מפני רמות סכנה שונות ואלה המחזקים את ההכשרה שקיבלו העבודה לגבי שמירה על סביבה בטוחה. הצבת שלטים באתר בנייה אמורה להגן על העובדים והמבקרים במקום מפני סכנות שונות.

אמנם, החוק דורש להציב שלט אתר בניה, אבל כדי להבטיח שכול העובדים שלכם מבינים את המשמעויות המופיעות באזהרות השלטים, חשוב להכשיר אותם בשפות המועדפות עליהם, כך שיבינו את ההוראות ואת הסיכונים שהשלטים מזהירים מפניהם.

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

הדפסה על קאפה כל המידע >>  | מתקני תצוגה לחנויות >

מה השלטים כוללים

  1. שלטי סכנה – מכול שלטי הבטיחות באתר, שלטי סכנה עשויים להיות החשובים ביותר, כי הם מזהירים מפני הסיכונים החמורים ביותר באתר. האיומים המיידיים ביותר דורשים הצבת שלט סכנה בקרבת מקום. כאשר הפוטנציאל למוות או לפציעה חמורה הוא רב, יש להתקין במקום שלטי אזהרה וסכנה.

שלטים אלה הם בדרך כלל בצבעי אדום, שחור ולבן. הצבע האדום מורה לעובדים לעצור ולחשוב מה עליהם לעשות עוד לפני שהם מתקרבים לעזור.

  1. שלטי אזהרה וזהירות – שלטים אלה מראים לאנשים באתר לנקוט ברמה מתונה של זהירות, מפני שבמקום עלולים להיות תנאים המהווים סכנה. רמת אזהרה זו נמוכה במעט משלטי הסכנה. שלטי זהירות מראים לעובדים שהם צריכים להישאר ערניים לסכנות פוטנציאליות, קלות או חמורות יותר. עם זאת, הסיכוי לפגיעת גוף באזור עם שלט זהירות, נמוך משמעותית מאשר במקומות המסומנים עם תמרורי סכנה. שלט אתר בניה אלה הם בצבע צהוב עז וכיתוב שחור.

שלטי מפגעים ביולוגיים

3: יש צורך להציב שלט על מפגע ביולוגי בכול מקום שבו קיים איום פוטנציאלי או ממשי למפגע שכזה. שלטים אלה מודיעים לעובדים על מעבדות, בעלי חיים ודברים אחרים שעלולים להכיל גורמים ביולוגיים. צבע השלטים האלה הוא כתום זוהר או כתום-אדום. שלטים שכאלה מתאימים לפרויקט בניה שכרוך בשיפוץ מעבדות, או לפרויקט באזורים אחרים המכילים סכנות ביולוגיות פעילות.

4: שלטי הוראות בטיחות – גם העובדים הוותיקים ביותר צריכים תזכורות בטיחותיות. שלטי הוראות בטיחות המוצבים באופן אסטרטגי בסביבות אתר העבודה, עושים בדיוק את זה. הם כוללים הנחיות בטיחות שהעובדים צריכים להכיר, למשל ליידע אותם שיש צורך לחבוש כובע בטיחות. שלט אתר בניה אלה הם בעלי רקע לבן וכיתוב שחור. להתייעצות עם allprint בית דפוס חייגו עכשיו – 072-3976392

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?