שילוט לאתר בניה

שילוט לאתר בניה
תמונה של שילוט לאתר בניה

שלטי בטיחות וגהות הם דרישה מחייבת באתרי הבנייה. שילוט גלוי לעין יכול לסייע במניעת פציעות ולהבטיח שכל צוות העובדים והמבקרים באתר, מודעים לסיכונים הספציפיים במקום.

שילוט לאתר בניה מגביר את מודעות העובדים והמבקרים לסיכונים. בנוסף, קבלנים שלא מקפידים על הצבת השילוט הנדרש עלולים להיקלע לתקלות משמעותיות במקום העבודה ולבעיות משפטיות.

למה יש צורך בשלטי בטיחות באתרי בנייה?

שילוט לאתר בניה הוא דרישה המחייבת את הקבלנים, כדי שהאתר יעמוד בדרישות הגהות והבטיחות במקום העבודה. יש מגוון רחב של שלטים לאתרי בנייה, כאשר לכול אחד מהם יש עיצוב ושימוש שונה.

שילוט לאתר בנייה לקנייה מהירה

לטפל בכל סכנה

שילוט לאתר בניה נועד לטפל בכול סכנה, מפגע או מידע אחר שהעובדים והמבקרים במקום העבודה צריכים להיות מודעים אליהם.

חשוב לציין שעם כל החשיבות של השילוט לאתר בניה, עדיין אין תחליף לעובדים מאומנים היטב. המטרה של השלטים היא לשמש כתזכורת, וליידע את כל מי שלא מכיר את אתר הבנייה או את התהליכים המתבצעים בו.

תמרורי הבטיחות צריכים להיות קלים להבנה. גרפיקה פשוטה או מילים ברורות, עובדות הרבה יותר טוב מהדרכה מורכבת, והיא מאפשרת לכל אדם שנקלע לצרה, לקבל החלטה מיידית נבונה.

 

שילוט לאתר בניה

יש בשוק מגוון של שלטים מותאמים אישית המשמשים לשיפור הבטיחות באתר העבודה. לדוגמה:

  • שילוט לאתר בניה שהוא גם ממותג. כך שאתם מקבלים שילוט שעומד בתקני הגהות והבטיחות ואגב כך גם מגביר את המודעות למותג שלכם.
  • שילוט שקל להצמידו לגדר הזמנית הסובבת את אתר הבניה.

שלט לכול מטרה

בין אם מדובר בשלטי חובה, שלטי איסור, שלטי אזהרה, שלטי בטיחות אש, שלטי מידע לשעת חירום או שלטי סכנה – תוכלו לבחור בשלטי בטיחות חסכוניים, קלים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר.

שלטי איסור – שלטי איסור מכריזים על פעולות שאינן מותרות באתר. אלה יכולות להיות למשל, אסור להשתמש בטלפון נייד, אסור לעשן באזור זה, או הכניסה אסורה. הגרפיקה של שלטים אלה היא בדרך כלל טקסט שחור על רקע לבן עם עיגול אדום מסביב וקו אלכסוני על התמונה המציגה את הפעולה האסורה.

עוד שירותים שאנו מספקים:

שלטים לחדרים >>  | הדפסה על בד>>

שלטי בטיחות

שלטי בטיחות – מזהירים מפני סכנות אפשריות כמו חומרים מסוכנים או דליפת גז.

שלטי אזהרה – מזהירים את העובדים והמבקרים מפני סכנות אפשריות הכוללות מפגעים שונים, כמו נפילת פסולת מלמעלה.

שלטי הכוונה – מכוונים את העובדים והמבקרים לאזורים שונים באתר הבנייה, כמו החניון, המשרד או אזור הבנייה עצמו.

שלטי בקרת תנועה – מסייעים לשמירה על זרימת תנועה נאותה באתר הבנייה, תוך הפניית הנהגים לנקודה אליה הם אמורים להגיע.

שילוט המעיד על קיומו של אתר בנייה

קיימים כמה סימנים המעידים על עצם קיומו של אתר בנייה, כולל עובדי בניין חמושים באפודים ובקסדות כדי להגן עליהם במהלך יום העבודה.

קיימים גם שלטים באתר המכריזים על מהות המבנה החדש שעומד לקום במקום, כמו בניין מגורים חדש, מבנה מסחרי חדש או חניון חדש. רוצים לקבל הצעת מחיר עבור שילוט לאתר בניה צרו קשר עם allprint בית דפוס מקצועי.

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?