קופסת אריזה

קופסת אריזה
תמונה של קופסת אריזה

קופסת אריזה – לחיזוק המודעות למותג – עסקים רבים הפועלים לחיזוק המודעות למותג שלהם, פונים לקמפיינים שיווקיים גדולים, לשלטי חוצות או להגברת המודעות במדיה החברתית. אבל האם חשבתם פעם שאחת הדרכים שתגרום לאנשים רבים יותר לזכור את המותג שלכם מסתתרת דווקא באריזה של המוצר?

קופסת אריזה היא מעין מיני שילוט חוצות המפרסם את המוצר והמותג שלכם. אחד המחקרים, למשל, מצא כי 72% מהצרכנים הסכימו שעיצוב האריזה של המוצר השפיע על החלטת הרכישה שלהם.

אבל איך תוודאי שאותה קופסת אריזה של המוצר שלכם אכן עושה את הרושם הנכון? הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להפוך את האריזה שלכם לאחד משגרירי המותג המשמעותיים ביותר שלכם.

קופסת אריזה עקביות המותג

קופסת אריזה אידיאלית אמורה לשקף את הצבעים והגופן של המותג שלכם. עקביות המותג מספקת מערכת לזיהוי המותג ומציעה חיבור לערכים של המותג. מחקרים מלמדים שהצגה עקבית של המותג הגדילה את ההכנסות ב-33%. לכן, נסו לשמור על עקביות המותג שלכם  באתר שלכם, במדיה החברתית ובכל קופסת אריזה. זהות ויזואלית חזקה מסייעת ללקוחות להבחין במותג שלכם, מתוך אינספור מוצרים אחרים, ועוזרת להם לשייך את המותג שלכם לאיכויות שאתם רוצים לשדר.

קופסת אריזה לקנייה מהירה

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

למעבר לעמוד הדפסת רולאפ לחצו>> 

למעבר לעמוד הדפסה על פרספקס>>

לבלוט מעל למתחרים

עם זאת, חשיפה חוזרת למותג שלכם לא תוכל לעזור לכם אם המותג עצמו לא עושה רושם טוב. כשהלקוחות רואים כמה מוצרים דומים על המדף הם צריכים סיבה כדי לבחור דווקא במותג שלכם. וכאן נכנסת לתמונה אותה קופסת אריזה של המוצר שלכם. אפשר להשתמש באריזה כדי לאפשר למוצר שלכם לבלוט, באמצעות:

  • צורה ייחודית
  • ערכת צבעים מושכת לב
  • עיצוב נועז
  • ודימויים מושכי עין

נסו לראות מה עושים המתחרים שלכם בשוק כדי שתוכלו לייחד את עצמכם. אם המתחרים שלכם מציעים אריזה עתירת גרפיקה עם ערכת צבעים חיוורת, תוכלו לשקול עיצוב מינימליסטי עם צבעים נועזים שימשכו את קהל היעד שלכם. לחילופין, אם המתחרים משווקים את המוצרים באריזה פשוטה מאוד, אולי אריזה מעוצבת תעניק למוצר שלכם יתרון. חשוב ליצור עיצוב שיהפוך את המותג והמוצר שלכם לייחודיים, ולוודא שהאריזה משקפת זאת.

אריזה המאפשרת שימוש חוזר

זה די מפתה לתכנן אריזה שתעניק חוויה חד פעמית. ברור שסגנון אריזה שכזה עוזר ללקוחות להבחין באריזה שהופכת לבלתי נשכחת. אלא שלאחר פתיחת האריזה אין בה יותר צורך.

אבל מה אם האריזה שלכם תציע יותר? אריזה המאפשרת שימוש חוזר עוזרת לסביבה, מגבירה את המודעות למותג ומספקת הזדמנויות פרסום לאנשים שהם מעבר לצרכן שרכש את המוצר המקורי.

החל קופסת אריזה שהופכות לרובוטים וכלה באריזות אטרקטיביות המשמשות לאחסון, יש דרכים רבות להפיכת האריזה החד פעמית לחוויה בלתי נשכחת, או לאביזר המשמש את הצרכנים באופן יומיומי. וכאשר האריזה כוללת מיתוג טוב, בכול פעם שייעשה בה שימוש חוזר, המותג שלכם ייחשף ויקבל פרסום בחינם. להתייעצות עם בית דפוס דיגיטלי לחצו כאן >>

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?