מדבקות לרכב בעיצוב אישי

מדבקות לרכב בעיצוב אישי
תמונה של מדבקות לרכב בעיצוב אישי

מדבקות לרכב בעיצוב אישי שימשו עסקים למטרות פרסום הרבה לפני עידן האינטרנט והן דרך מעולה לפרסום כל סוג של עסק. כשאנשים רואים את המותג שלכם נע בדרכים, מודבק על גבי רכב החברה, הם מתחילים להכיר ולזהות אותו.

סטיקרים לאוטו מתפקדים כשלטי חוצות ניידים, המחזקים את המותג שלכם בזמן שרכב החברה שלכם נוסע בדרכים.

מדבקות לרכב בעיצוב אישי כלי שיווקי

לוח מודעות על גלגלים

פרסום בעזרת מדבקות לרכב בעיצוב אישי מציע יתרונות רבים לעסק שלכם. זה מאפשר למותג שלכם לצאת מעבר לחלון הראווה ולהגיע ללקוחות חדשים בקהילה.

כרזות פרסום מעוצבות המודפסות על מדבקות הן השקעה נהדרת. באמצעות מדבקת רכב אחת בלבד, הפרסום שלכם יכול להגיע לכול מקום שאליו מגיע רכב החברה. ואפילו כשהרכב עומד תקוע בפקק, אתם מספקים ללקוחות הזדמנות לצפות במותג שלכם.

לרכישת מדבקות :

יצירת מדבקות רכב

תוכלו להזמין מבית הדפוס מדבקות לרכב בעיצוב אישי מעוצבים מראש, או ליצור מדבקות לרכב מותאמות אישית, תלוי בתוכנית השיווקית שלכם.

שימוש בגרפיקאי מקצועי כדי לסייע ליצור מדבקות לרכב בעיצוב אישי של העסק, הוא דרך חכמה לשכלול העיצוב ולהבטחת התאמה בין עיצוב המדבקה למיתוג החברה. מעצבים מקצועיים מבינים את הדרכים הטובות ביותר להצגת מידע ויזואלי, כך שהם יוכלו לשלב במדבקה את הלוגו ואת שם המותג בצורה מושכת ומשפיעה.

מדבקות לרכב בעיצוב אישי אינן גדולות במיוחד, לכן הכיתוב הרשום עליהם צריך להיות תמציתי וברור. הוספת פרטי קשר בגופן גדול תעזור לאנשים לקרוא את המידע בקלות, במקרה שירצו ליצור קשר.

זכרו, כשמדובר במדבקות לרכב, ׳פחות זה יותר׳. כל שנדרש זה לציין את שם העסק, מידע קצרצר אודות המותג ומספר טלפון או דוא״ל.

עוד שירותים שאנו מספקים

הדפסה על קאפה >>  | מתקני תצוגה לחנויות >> 

מיקום המדבקות

החליטו היכן אתם רוצים להדביק את מדבקות לרכב בעיצוב אישי שלכם – על גוף הרכב, על החלון, על הפגוש, מעל לוחיות הרישוי וכו׳. בכול מקרה, שימו לב שהמדבקה לא מגבילה את שדה הראייה של הנהג. גודל הגרפיקה יהיה תלוי במיקום של המדבקה. הדלת האחורית בצד של הנהג או הנוסע, היא דוגמה מצוינת למיקום מדבקות יעיל. אזורים אלה מספקים לנהגים החולפים זווית ראייה טובה.

דגלוני רכב על דלתות הרכב יכולים גם הם להיות אופציה מעשית, תלוי במסלול היומי שעושה הרכב שלכם. דגלונים אלה אידיאליים למקומות שבהם יש נפח גדול של הולכי רגל. המהירות האיטית הנדרשת בנסיעה בתוך העיר, מאפשרת לעוברים ושבים לקרוא את מה שכתוב על הדיגלון. אלה יכולים להיות תוספות נהדרות לסטיקרים, ולשמש להזדמנויות פרסום רבות ושונות.

הפיקו יותר מהקילומטרז׳ של הסטיקרים

סטיקרים לרכב דורשים תחזוקה רק לעתים רחוקות, אם בכלל. עם זאת, בעוד שאתם לא צריכים לנקות אותם ולסדר אותם, חשוב לנקוט באמצעי זהירות כשאתם שוטפים את הרכב. קרצוף מוגזם עלול לגרום נזק למדבקות. לכן, יש לשפשף בעדינות את גוף הרכב באזור שבו מודבקים הסטיקרים. ואם הצמדתם דגלוני פרסום לרכב, הסירו אותם לפני שהרכב יעבור דרך השטיפה האוטומטית. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו –

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?