מדבקות חלביות לזכוכית

מדבקות חלביות לזכוכית
תמונה של מדבקות חלביות לזכוכית

מדבקות חלביות לזכוכית – למה לבחור בהן? פרטיות היא חלק חשוב מאוד בחיים שלנו. כולנו קנאים לפרטיות החדר שלנו, לפרטיות המשרד שלנו או של המקום שבו אנחנו מבלים את רוב זמננו. לשם כך אנחנו משתמשים בדלתות ובחלונות. כיוון שדלתות וחלונות ברזל הם לא הבחירה הטובה ביותר היום, דלתות וחלונות מזכוכית הם בחירות המתאימות במיוחד לעידן המודרני העכשווי. אלה נחשבים גם לבחירה הטובה ביותר להחדרת אור השמש פנימה.

מדבקות חלביות לזכוכית

מצד שני, דלתות וחלונות זכוכית פחות נוחים מבחינת השמירה על הפרטיות. כאן נכנסות לסיפור מדבקות חלביות לזכוכית.

הארון המשרדי במקום העבודה שלנו, שכולל דלתות וחלונות זכוכית, עלול להסיט את תשומת הלב שלנו במהלך העבודה. מדבקות חלביות לזכוכית הן אפשרות טובה לפתרון בעיה זו.

למעשה, מדבקות חלביות לזכוכית הן דקות מספיק כדי להעניק את הפרטיות הרצויה, תוך שמירה על האסתטיקה של משטח הזכוכית המקורי. לקבלת מידע על הדפסת תמונה על זכוכית לחצו>>

מוצרים לקנייה מהירה באתר:

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

שטיח לינולאום כל המידע >>  | רולאפ בעיצוב מיוחד>>

היתרונות של מדבקות זכוכית

מדבקות חלביות לזכוכית עשויות מויניל דק שקוף למחצה, עם גימור זכוכית מאט או דאסטי. ניתן ליישם אותו על סוגים שונים של משטחי זכוכית.

לשימוש במדבקות חלביות לזכוכית יש כמה יתרונות ספציפיים, כמו:

לא דביקה

המדבקה החלבינת אינה דביקה וקלה לטיפול על משטחים מבריקים ולא מבריקים. גם ניתן למחזר אותה אם היא מתקמטת. לכן, היא גם אמינה כשצריך להסיר אותה, כי היא משאירה את משטח הזכוכית נקי וללא שום נזק.

קלה לניקוי – המדבקה החלבית קלה מאוד לניקוי. אפשר להסיר ממנה אבק בעזרת מטלית או נייר. ניתן גם לנקות אותה במים, כי היא עמידה במים.

מתאימה לקישוט ולפרטיות –  מדבקות חלביות יכולות לשמש גם למטרות דקורטיביות. כיוון שניתן להדפיס על המדבקה, תוכלו לבקש מבית הדפוס את הגרפיקה הרצויה לכם, וליהנות מחלונות מקושטים להפליא. אם אתם קנאים לפרטיות שלכם, מדבקות חלביות לזכוכית מומלצות ביותר. הן ישמרו על הפרטיות שלכם וימנעו מאנשים לראות מבעד לחלונות או לדלתות את הנעשה בפנים.

המדבקה שקופה למחצה

המדבקה החלבית היא דקה ושקופה למחצה. המשמעות היא שעדיין אור השמש יוכל לחדור פנימה, ולהציע חלל מואר, בהיר ונעים.

קלה להסרה – בכל עת שתרצו תוכלו להסיר את המדבקה מבלי שזו תשאיר עקבות. כך שאם נמאס לכם מהמדבקה החלבית, או מהמדבקה החלבית המעוטרת, תוכלו להסיר אותה ולהחליף אותה במדבקה חלבית חדשה.

ידידותית מבחינת העלויות – מדבקות חלביות לזכוכית אינן יקרות מאוד, כך שהן מציעות פתרון חסכני בהשוואה להתקנת זכוכית חלבית. במיוחד לאור העובדה שאתם יכולים להסיר את המדבקות ולהחליפן בכל פעם שתרצו לעשות זאת.

עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים- מדבקות חלביות הן אומנם דקות, אבל הן עמידות גם בתנאי מזג אוויר קשים. הן לא מתכווצות ולא מתרחבות, והן פועלות גם כמבודדות חום בקיץ וכמבודדות מפני הקור בחורף. להתייעצות עם allprint בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו –072-3976392

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?