מדבקה לחלון לפרטיות

מדבקה לחלון לפרטיות
תמונה של מדבקה לחלון לפרטיות

מדבקה לחלון לפרטיותחלק מההרגשה הטובה שלנו בבית, קשורה למידת הפרטיות שיש לנו מהעולם החיצון. אבל מה אם אנחנו רוצים לראות את העולם שם בחוץ, ולא לסגור את התריס או להסיט את הווילון? בוודאי תשמחו לדעת שיש פתרון לבעיה זו – מדבקה חד כיוונית לחלון.

רוצים לדעת עוד על הדרכים לשימוש בסוג זה של מדבקה לחלון לפרטיות, כדי להגביר את תחושת הנעימות שלכם בבית, מבלי שתצטרכו לסגור הכול? המשיכו לקרוא!

מדבקה לחלון לפרטיות

מדבקה לחלון לפרטיות מציעה רמה גבוהה של פרטיות בשעות היום. הגימור הרפלקטיבי של המדבקה בכיוון אחד, תעניק לזכוכית אפקט של מראה חד כיוונית, כאשר בצד אחד יהיה אור רב יותר מאשר בצד השני.

המשמעות של שימוש במדבקה לחלון לפרטיות היא שבמהלך היום אנשים מבחוץ לא יכולים לראות מבעד לחלון הזכוכית את מה שנעשה בפנים, בעוד שאתם עדיין יכולים לראות מבפנים, מבעד לחלון, את מה שקורה בחוץ.

אתם יכולים להחיל מדבקה לחלון לפרטיות על כל חלונות החדרים שבהם אתם רוצים להשיג פרטיות רבה יותר בשעות היום.

לדוגמה, אם יישמתם מדבקה לחלון לפרטיות על חלונות בקומת הקרקע, דלתות המרפסת או חלונות חדר האמבטיה, עדיין תוכלו לפתוח את הווילונות והתריסים במהלך היום, מתוך תחושה נוחה של הידיעה שאנשים בחוץ לא מסוגלים לראות את מה שמתרחש בתוך הבית פנימה.

מדבקת הפרטיות בכיוון אחד מכניסה גם קצת אור טבעי פנימה, אם כי כמות האור שתיכנס תלויה בכהות של גוון המדבקה.

לרכישה מהיר של מדבקות:

כיצד פועלת מדבקת הפרטיות?

מדבקה לחלון לפרטיות מיוצרת על ידי חיבור של שכבה דקיקה מאוד של מתכת רפלקטיבית בין השכבה התחתונה הדביקה לשכבת המגן העליונה.

אפקט המראה החד כיווני שיוצרת מדבקת הפרטיות, מתרחש כאשר אור השמש משתקף מהחלונות שעליהם הודבקה המדבקה. ככול שהמדבקה כהה ורפלקטיבית יותר, וככול שהאור בחוץ חזק יותר, כך אפקט המראה החד כיווני הוא חזק יותר.

שימו לב, שמשמעות אפקט המראה בשעות היום היא שמדבקות מסוג זה לא מספקות פרטיות עם רדת השמש, כאשר בחוץ חשוך יותר מאשר בפנים. בעצם, אפקט המראה החד-כיווני מתהפך כאשר האור בחוץ נעלם והאורות בפנים נדלקים.

אם אתם רוצים להשיג את מלוא היעילות של הדפסת מדבקות אלה, כדאי ליישם אותם על חלונות הפונים צפונה או על חלונות המוצלים באמצעות מבנים, עצים וכו׳. מדבקה לחלון בכיוון אחד חייבת לקבל אור חיצוני ישיר על מנת שתוכל לתפקד ביעילות ולהציע לכם פרטיות.

עוד שירותים שאנו מציאים:

מה לגבי פרטיות בלילות?

מכיוון ש- מדבקה לחלון לפרטיות חלון כיוון אחד מספקת פרטיות רק בשעות היום, יהיה עליכם להשתמש בפתרונות אחרים כדי להשיג פרטיות גם בשעות הלילה.

אם בחרתם להדביק מדבקה חד כיוונית על החלונות כדי לשמור על הפרטיות שלכם בשעות היום, הדרך הקלה ביותר למנוע מאנשים לראות את מה שנעשה בבית שלכם בלילות היא לסגור את התריסים או הווילונות. מכיוון שבלאו הכי, קשה לראות את הנוף שבחוץ בשעות הלילה, אז אתם לא באמת מפסידים שום דבר אם אתם מכסים את החלון בווילון לאחר שקיעת השמש.

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?