מדבקה לדלת כניסה

מדבקה לדלת כניסה
תמונה של מדבקה לדלת כניסה

מדבקות לדלתות הן תחליף נפלא לטאפט המסורתי והן משמשות כקישוט קל ליישום על כל סוג של משטח, החל מדלת הכניסה מחוץ למבנה ועד לדלת החדר בתוך המבנה. מדבקות אלה קלות להסרה, לא משאירות עקבות של דבק על פני השטח, והן גם חזקות ועמידות לאורך זמן.

אם לא ממש בא לכם להילחץ מהמשימה של כיסוי הדלת ביריעת טאפט ומההוצאות הכרוכות בכך, אז למה לא לנסות להשתמש במדבקה לדלת כניסה? אומנות קיר שכזאת משמשת היום כאחת הדרכים הפופולריות ביותר לקישוט הבית או העסק שלכם, ולא קשה להבין מדוע.

מדבקה לדלת כביסה איכותיות

מדבקה לדלת כניסה נוצרה כדי להחזיק מעמד. המדבקות מיוצרות מווניל איכותי, המשמש ליצירת שלטים.

כאשר תוחלת החיים של מדבקות אלה בתנאים חיצוניים יכולה להגיע גם ל-5 שנים, דמיינו לעצמכם את תוחלת החיים של מדבקות אלה בתוך הבית! חוץ מזה המדבקות מוצעות בשלל עיצובים, צבעים ודוגמאות, כך שתוכלו לבחור את העיצוב המתאים במיוחד כמדבקה לדלת כניסה למשרד או לבית שלכם.

מדבקות חסכוניות וקלות ליישום

שימוש ביריעת מדבקה לדלת כניסה, היא חלופה מצוינת לאפשרות להדביק עליה טאפט, שהיישום שלו הרבה יותר מורכב וארוך ודורש גם מקצועיות כדי שייעשה כהלכה.

השימוש ביריעות ויניל איכותיות מבטיח מדבקות קלות מאוד ליישום, גם אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מתנסים בהצמדת מדבקה לדלת.

חוץ מזה, אתם לא זקוקים לשום ערכת כלים כדי לעשות זאת. פשוט מקלפים את המדבקה ומצמידים את הוויניל לדלת הכניסה או לכל דלת אחרת שתרצו לקשט. אגב, אפשר להשתמש בכרטיס פלסטיק כדי לעבור על פני השטח ולהסיר את הבועות.

מדבקות במגוון דוגמאות

כשמדבקות קיר יצאו לשוק לראשונה, היה קשה למצוא אותן בצבעים שונים חוץ משחור או לבן. אבל זה לא מה שקורה היום. תוכלו לבחור במדבקה לדלת כניסה בדוגמה ובצבעים המתאימים לעיצוב הבית או המשרד שלכם.

גם עיצובי המדבקות הללו עברו דרך ארוכה, והיום הם מגיעים בהדפסים הרבה יותר מורכבים ומרשימים. למשל, אם אתם מעריצים של גיבור סדרת טלוויזיה מסוימת, או של אומן גרפיטי ספציפי, אתם יכולים להזמין מדבקה עכשווית נהדרת לדלת הכניסה שלכם. היא תיראה נפלא ותוסיף המון סטייל לסביבה.

עוד שירותים שאנו מספקים

תמונה על קאפה כל המידע >>  | הדפסת מדבקות שקופות כל המידע >> 

מדבקות מהירות וקלות ליישום

אמנם אתם מחפשים מדבקה לדלת, אבל דעו שניתן להדביק מדבקות אלה כמעט על כל משטח. הנה כמה הצעות למשטחים עליהם ניתן להדביק מדבקות:

  • זכוכית החלון
  • ארון הבגדים
  • מדפי הספרים
  • שידת הצעצועים

מדבקות שלא משאירות לכלוכים

אם אי פעם תרצו להסיר את המדבקה מהדלת, אולי כדי להחליפה במדבקה חדשה, תמצאו שמאוד פשוט להסיר אותה, והיא לא תשאיר אחריה משטח מלוכלך כפי שזה קורה בעת הסרת טאפטים מהקיר. כל שעליכם לעשות זה לחמם קצת את המדבקה (מייבש שיער יעבוד נפלא) ולהסיר את המדבקה מהדלת. על משטח הדלת לא יישארו סימני צבע, משחה או שאריות של דבק, וההסרה היא נוחה מאוד.

לבסוף, מדבקה לדלת היא דרך מצוינת לחסכון בעלויות ולריענון דלת הכניסה לבית או למשרד שלכם .להתייעצות עם allprint בית דפוס חייגו עכשיו – 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?