לוח שנה מגנטי

לוח שנה מגנטי
תמונה של לוח שנה מגנטי

לוח שנה מגנטי? אולי אתם תוהים למה אנחנו ממשיכים לדבר על זה כשאנחנו כבר חודשים לאחר תחילת השנה החדשה, הן העברית והן האזרחית. אבל מניסיונם של עסקים רבים, ניתן לומר שלוחות שנה מגנטים נהנים מפופולריות מדהימה בכול ימות השנה.

ואכן, לוח שנה מגנטי הפך כבר מזמן לאמצעי שיווק יעיל ללקוחות. מדי שנה, חנויות, מתווכי נדל״ן, משרדי עורכי דין או חברות פרסום, מחלקים את לוחות השנה הללו כשי קטן בעיקר לקראת חגי תשרי או לפני השנה האזרחית החדשה, אבל לא רק.

הסיבה בגינה מתנת לוח שנה מגנטי ממשיכה לשמור על הפופולריות שלה לאורך השנים נובעת מכך שהיא פשוט עובדת. אבל מעבר ליעילות, ללוחות שנה אלה יש כמה יתרונות שיווקיים נוספים.

הנה כמה מהיתרונות המדהימים של לוח השנה המגנטי, הן כפריט לקידום מכירות והן כשי ללקוחות ולעובדים.

לוח שנה מגנטי ידידותי למחיר

לוח שנה מגנטי מציע פריט שימושי ביותר שנחשב להשקעה נהדרת. אחרי הכול, כדי לתלות לוח שנה מנייר על הקיר, צריך לפנות בשבילו שטח גדול. אבל את לוח השנה המגנטי אפשר להצמיד בקלות לכול משטח מתכת, בין אם זו דלת הארונית במשרד או המקרר בבית.

עוד שירותים שאנו מספקים

רולאפ לעסקים >> 

שמשונית כל המידע >> 

אידיאלי למסעות פרסום בדואר

לוח שנה מגנטי הוא קל משקל וקומפקטי, כך שהוא אידיאלי כפריט דואר שלא כרוך בדמי משלוח יקרים. קל גם לאחסן את לוחות השנה המגנטיים במשרדי העסק שלכם, לפני הפצתם, כי הם לא תופסים הרבה מקום.

לוחות מגנטיים אלה מספקים לעסק ערך שיווקי לאורך כל השנה. לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד ישמחו להצמיד את לוח השנה האטרקטיבי למקרר עם קבלתו, ושם הוא יישאר כל השנה. וזה נכון במיוחד אם הכנתם מראש  לוח שנה מגנטי מותאם אישית, שבו, לדוגמה, שמו של מקבל השי מתנוסס במרכז הלוח.

אחד הסקרים הראה ש-79% מהאנשים שנשאלו, אמרו שהם נהנים לקבל מידי שנה לוח שנה מגנטי כמתנה פרסומית שבה הם יכולים להשתמש במשך שנה שלמה.

אידיאלי ככלי שיווקי

לוחות שנה מגנטיים מותאמים אישית, זוכים לחשיפה אדירה בגלל שאנשים נגשים למקרר שלהם מספר פעמים ביום, כלומר המון פעמים במהלך השנה. לרשותכם מבחר של סגנונות ועיצובים כך שתוכלו לבחור את לוח השנה המתאים ביותר לאופי העסק ולמיתוג שלכם או להזמין עיצוב מיוחד עבור המותג שלכם.

פריט רב-צדדי, ורסטילי

לוחות שנה מגנטיים הם אידיאליים לכול סוגי המותגים והעסקים, וכול מי שיקבל מכם מתנה זו, ימצא אותה שימושית, בלי קשר להבדלי גיל או מגדר. לוח השנה המגנטי יכול גם לשמש כאחד הפריטים לקידום מכירות בחנות, או כפריט לגיוס כספים, ולהיראות כחלק טבעי מהמקום.

שפע של אפשרויות

לוחות שנה מגנטיים מוצעים במגוון דגמים, צבעים וצורות והם מציעים אינספור אפשרויות, כולל שפע של אפשרויות מותאמות אישית, שבוודאי תאהבו. לדוגמה, לוחות מגנטיים בצורת בית, כמו שמציירים הילדים, שמתאימים במיוחד כפריטי שיווק של משרדי נדל״ן. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי עבור הזמנה חייגו עכשיו >> 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?