טפט שקוף לחלון

טפט שקוף לחלון
תמונה של טפט שקוף לחלון

השתמשו בטפטים שקופים לחלונות כדי להפוך את הבית שלכם למקום מסוגנן יותר שבו נוח, נעים ובטוח יותר לחיות.

טפט שקוף לחלון מגיע במגוון גימורים ודרגות שקיפות, כאשר כל אחד מהם קל להתקנה, עמיד לטווח הארוך, בעל רמת ביצועים גבוהה ובעל מראה מסוגנן. הדבקת טפט על החלון יכולה ליצור באופן מיידי סביבה ביתית נוחה יותר.

הנה כמה מהיתרונות שיהיו מנת חלקכם לאחר הדבקת טפט שקוף לחלון.

טפט שקוף לחלון

טפט שקוף לחלון הוא מוצר טכני מתקדם שפותח במיוחד כדי לסייע בשמירה על טמפרטורת פנים מתונה ומהנה מבלי לחסום את הנוף או לוותר על האור הטבעי. הטפט השקוף נועד להתאים לזכוכית הקיימת, והוא מציע התאמה פנימית המבטיחה משך חיים שימושיים ארוך ביותר.

לאחר הדבקת הטפט, במהלך שעות היום החלון החדש יעניק לשטח החיצוני של הזכוכית אפקט של מראה. אפקט זה משמש להרחקת אנרגיית השמש לפני שזו תוכל לעבור דרך הזכוכית ולהוסיף חום לטמפרטורת החדר.

עוד שירותים שאנו מספקים:

רולאפ כל המידע >> 

שטיח לינולאום pvc כל המידע >> 

הוספת פרטיות

טפט שקוף לחלון יכול להוסיף פרטיות לזכוכית השקופה. יש טפטים המספקים מגוון אפשרויות מסוגננות וקלות להתאמה, כמו טפט חלבי שמעניק מראה של זכוכית אטומה שיכולה לחסום את הנוף משני צידי הזכוכית, מבלי לחסום את האור הטבעי. הטפט החלבי לא רק מסוגנן ואסתטי. אם הטפט תוכנן כדי להבטיח עמידות בפני לחות, הוא יהיה גם עמיד להפליא. זה הופך את הטפט למתאים לחללי הבית המאתגרים, כמו חדר האמבטיה.

טפט חלבי לחלון מספק פרטיות דו כיוונית 24 שעות ביממה. אבל אם אתם זקוקים לפרטיות חד כיוונית, טפט חלון שמחזיר אור יכול להיות הפתרון המתאים. טפטים אלגנטיים ומסוגננים אלה מעניקים בשעות היום לצד של הזכוכית הפונה החוצה, לוק של מראה, ומונעים מהעוברים והשבים לראות מה קורה אצלכם בפנים. בעוד שהנוף נחסם מבחוץ, עדיין מי שנמצא בתוך הבית יכול לראות את הנעשה שם בחוץ וליהנות מהאור הטבעי שמצליח לחדור פנימה.

התמודדות עם סנוור

סנוור השמש מהחלון יכול להטריד את האנשים בבית בכול ימות השנה. מדובר בתופעה שמקשה על הפעילויות היומיומיות, כמו צפייה בטלוויזיה או קריאה. מטבע הדברים, במהלך חודשי הקיץ אור השמש חזק יותר מאשר בחודשי החורף, זה גורם לכך שהאור יכול לחדור הביתה בזווית מסנוורת דרך זכוכית החלון.

האור הבהיר או האור החודר בזווית לא נוחה, יכול ליצור סביבה פנימית מטרידה. למרבה המזל, התקנת טפט שקוף לחלון שהוא גם נגד סנוור, יכולה לעזור. הטפט פועל על ידי סינון אור השמש החזק ביותר, כאשר הטפטים היעילים במיוחד יכולים להפחית את הסנוור עד 79%. יתרון זה מושג מבלי שתצטרכו לוותר על האור הטבעי או על הנוף הנשקף אליכם מבחוץ כשאתם בתוך הבית.

לבסוף, הדבקת טפט לחלון יכולה גם לסייע בחיסכון באנרגיה, להפחית את עלויות החשמל ולסייע להפחתת פליטות הפחמן. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו – 072-3976392

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?