טפט לחלון נגד שמש

טפט לחלון נגד שמש
תמונה של טפט לחלון נגד שמש

טפט לחלון נגד שמש – להגנה מפני סכנות ה-UV האם טפט המוצמד לחלון חוסם את הקרניים האולטרה סגוליות (UV) של השמש? התשובה הפשוטה היא כן. מדבקת החלון חוסמת את קרני ה-UV.

מהן קרני אולטרה סגול – UV?

לפני שאתם מחליטים לבחור ב- טפט לחלון נגד שמש, כדאי להבין מהן בכלל אותן קרני שמש מזיקות. ובכן, קרני ה-UV האולטרה סגוליות, הן סוג של קרינה שלא נראית לעין האנושית. הקרניים האולטרה סגוליות ממוקמות בחלק הבלתי נראה של הספקטרום האלקטרומגנטי, אורכי גל אולטרה סגולים הם למעשה קצרים יותר מהאור הנראה.

מה הופך את החשיפה לקרניים אולטרה סגוליות לכל כך מזיקה? אפילו עד כדי כך שאנשים מחפשים אמצעים, כמו מדבקת טפט לחלון נגד שמש, כדי להגן על עצמם מפני נזקים אלה, במיוחד אנשים שמודעים לכך שנזקי השמש יכולים להיות משמעותיים יותר עבור בני האדם.

להזמנת מדבקה :

טפט לחלון נגד שמש נגד קרינת UV

מחקרים מראים שקרינה אולטרה סגולית מסוכנת המגיעה מהשמש קשורה ליותר מ-90% מכלל סוגי סרטן העור. מלבד סרטן העור, מחקרים אחרים שפורסמו מראים כי קרני ה-UV האולטרה סגוליות עלולות לפגוע גם בהליך של ריפוי הפצעים ולגרום נזק ל-DNA. ידוע גם שחשיפה לקרני ה-UV האולטרה סגוליות אחראית ל-80% מסימני ההזדקנות בפנים הנראים לעין.

בשורה התחתונה, הגנה על העור שלכם מפני קרני ה-UV, גם באמצעות טפט לחלון נגד שמש, היא לא רק עניין של שגרה טובה לטיפוח העור, אלא גם עניין בריאותי חמור.

טפט נגד שמש

אז איך יכול אותו טפט לחלון נגד שמש להגן מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש?

כשאתם מתכננים להתקין טפט לחלון נגד שמש, חשוב שתהיו מודעים לשלושת סוגי קרני השמש – UVA, UVB, UVC.

  • קרני UVC (Ultraviolet-C) נחסמות על ידי האטמוספירה.
  • קרני UVB (Ultraviolet B Radiation) נחסמות על ידי הזכוכית עצמה.
  • קרני UVA (Ultraviolet A-rays) הן מהסוג שניתן לחסום על ידי מדבקה לחלון ™M3 שחוסמת 99% מקרני ה-UVA של השמש.

עוד שירותים שאנו מספקים:

הדפסת רולאפ באיכות גבוהה >>  | הדפסה על קאפה >> 

הדבקת הטפט

הדבקת הטפט לחלון נגד השמש, היא הדרך הזולה והיעילה ביותר להגנה על בני המשפחה, כמו גם על ריהוט הבית, מפני נזקי השמש.

מדבקה לחלון ™M3 יוצרת מחסום בין בני הבית לבין קרני השמש. היא מאפשרת הכנסת האור הטבעי פנימה, תוך החזרת חום השמש והקרניים המזיקות הרחק מהבית שלכם. מדבקת חלון מדהימה זו לא כוללת מתכת, כך שהנוף הנשקף מבחוץ נותר ברור לחלוטין. חוץ מזה, קשה מאוד להבחין בין חלון שטופל בטפט נגד השמש, לבין חלון שאין עליו מדבקה.

טפט לחלון נגד שמש

בעוד שווילונות ותריסים הם אמצעים מעולים לפרטיות ועוזרים לחסום את חום השמש, הם עושים זאת במחיר ויתור על האור הטבעי. מדבקות לחלון נגד השמש יכולות להפחית עד 78% מחום השמש החודר פנימה דרך החלונות, והופך את הבית שלכם למואר ונוח יותר כל היום.

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?