הדפסת תמונות עם מסגרת

הדפסת תמונות עם מסגרת
תמונה של הדפסת תמונות עם מסגרת

הדפסת תמונות עם מסגרת – תמונה ממוסגרת איכותית שתלויה על הקיר שלכם שווה הרבה יותר מאלפי התמונות שיושבות בענן מבלי שיתרמו לכם מאומה. הן אמנם יכולות להזכיר לכם את החברים ובני המשפחה שלכם, הרפתקאות  נהדרות שעברתם ומי שהייתם פעם בימים הטובים, אבל בכול זאת, הן סתם שוכבות להן שם בכונן הקשיח.

אם לא הדפסתם ומסגרתם תמונה כבר זמן רב, או אף פעם, בואי להיזכר איך אפשר לעשות זאת נכון. קודם כל, כשמדובר על הדפסת תמונות עם מסגרת, קחו בחשבון שהתמונה שאתם כל כך אוהבים ונראית נהדר על המסך שלכם, עשויה להיות משעממת, אולי גם לא לגמרי ממוקדת כשהיא מופיעה כהדפסה.

יש הרבה משתנים שצריך לשחק איתם אם רוצים לגרום לתמונה להיראות טוב על הקנבס או על לוח הקאפה הממוסגרים, כמו שהיא נראית נפלא על המסך. לשם כך, עדיף להפקיד את המלאכה בידיים המקצועיות של בית הדפוס המקצועי.

להדפיס את התמונה במדפסת דיגיטלית איכותית

קודם כל, כשאתם מתכננים הדפסת תמונות עם מסגרת, חשוב להבין שלא כל המדפסות יכולות להדפיס תמונות, ואפילו אלה שיכולות, לא תמיד עושות עבודה טובה.

  • מדפסת לייזר במשרד הביתי יכולה להיות מעולה להוצאת טפסי מס בשחור לב, אבל היא פשוט לא תדפיס תמונות צבעוניות באיכות הנדרשת.
  • מדפסת הזרקת דיו ביתית בסיסית יכולה להדפיס תמונות יפות אבל הן לא יהיו מושלמות כפי שאתם מצפים מהדפסת תמונות עם מסגרת שאתם רוצים לתלות על הקיר. מדפסות ביתיות משתמשות רק בארבעה צבעי דיו (ציאן, מגנטה, צהוב ושחור), כך שהן לא יכולות לייצר הדפסים פוטו-ריאליסטיים במיוחד. ההדפסה על פרספקס פשוט תאבד פרטים בצללים ובהדגשים, ויתקבלו כמה אי דיוקים במעברים ההדרגתיים שבין הצבעים.
  • למדפסת הזרקת דיו שתוכננה במיוחד להדפסת תמונות, יש אמנם אפשרויות שבין שישה לתשעה צבעי דיו, אבל זה לא אומר שהמדפסת תוכל להדפיס במדויק תמונות ריאליסטיות טובות דיין, כך שתוכלו להתגאות בהן כשהן יהיו תלויות על קיר החדר במשרד או בבית.

הדפסת תמונות עם מסגרת – מוצרים

ארגון תמונות למזכרת

אם אתם רק רוצים לארגן לעצמכם הדפסת תמונות עם מסגרת, שהן למעשה תמונות משפחתיות נחמדות שצילמתם בטלפון שלכם, סביר להניח שכול המדפסות הביתיות האלה יצליחו לעמוד במשימה. אבל אם יש לכם שאיפות לקבל בסופו של דבר הדפסת תמונות עם מסגרת שתהיו גאים להציג על הקיר, תצטרכו מדפסת שתעשה עבורכם עבודה מדויקת ומפורטת יותר, ואת זה מציעה לכם המדפסת הדיגיטלית של בית הדפוס.

מה מציעה לכם הדפסה מקצועית?

לאחר שווידאתם שהקובץ שלכם הוא באיכות גבוהה, בית הדפוס יוכל לבצע, בין השאר, את הפעלות הבאות:

  • הדפסת תמונות עם מסגרת להגביר את בהירות התמונה – תמונות נראות בהירות יותר על גבי המסך מאשר על המדיום עצמו, בגלל התאורה האחורית.
  • לחתוך את התמונה במדויק – כך שניתן יהיה להתאים את התמונה לגודל המסגרת שבחרתם.
שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?