הדפסה על מדבקה שקופה

הדפסה על מדבקה שקופה
תמונה של הדפסה על מדבקה שקופה

מדבקות סטנדרטיות המודפסות על נייר או על ויניל לבן הן שימושיות להפליא. אבל אם אתם מאלה שמחפשים תמיד משהו קצת אחר, אולי תרצו לבדוק את הרעיון של הדפסה על מדבקות שקופות!

הדפסה על מדבקה שקופה יכולה להעניק גימור מעניין יותר למוצרים שלכם או לפריטים שונים המשמשים אתכם ביומיום. בנוסף, אם אתם רוצים למכור או לקדם מוצרים, הרקע השקוף של המדבקות המודפסות עוזר להבליט את היצירה המקורית שלכם.

הדפסה על מדבקה שקופה עובדת נהדר כשהיא מוצמדת על אריזות מוצרים, משמשת לקידום מכירות באירועים או מודבקת על סחורות הנמסרות ללקוחות.

הדפסה על מדבקה שקופה כמה רעיונות

הנה כמה רעיונות נוספים לשימוש במדבקות שקופות כדי ליצור מותג מדליק יותר:

  • הדפסת קודי QR על מדבקות שקופות

מדבקות QR Code הן טכניקה קלה ונוחה להפצת המסר של המותג שלכם. מדובר בתהליך קל ונוח לסריקה המשתמש בסמארטפון כדי לתפוס כהרף עין את הקישור או את המידע שלכם. ניתן להשתמש בטכניקה זו של הדפסה על מדבקה שקופה כדי ליצור קודי QR לקישורים המובילים למבצעים בלעדיים או למבצעי הנחות. השימוש במדבקות אלה מספק חוויה מרתקת שמאפשרת לקהל להכיר טוב יותר את המותג שלכם.

עוד מאמרים:

מתקני תצוגה לחנויות כל המידע >> 

שילוט לעסקים כל המידע >> 

ציורי קיר או חלונות המודפסים על גבי מדבקות שקופות

אחת המשפטים הפופולריים בתחום העסקי אומר: Go big or go home (כלומר, לכו בגדול או לכו הביתה). במקרה שלנו, במקום להסתפק רק במדבקה לשילוט, שקלו להפוך את כל חזית החנות שלכם לציור קיר או לתצוגת מסרים. צרו גרפיקה שובת לב שתמשוך מרחוק את תשומת לב העוברים ושבים, באמצעות שימוש בטכניקה של הדפסה על מדבקה שקופה.

שיטה זו מתאימה גם להדבקה על חלונות ופגושים של רכבים, והיא אפשרות נהדרת לפרסום המותג לא רק בנקודה אחת, אלא בכול מקום שבו הרכבים שלכם נעים.

אביזרי מדיה חברתית מותאמים אישית

בעידן הנוכחי שבה המדיה החברתית שולטת בכול תחומי החיים, המטרה שלכם היא לפרסם ברשתות החברתיות תוכן שנוצר על ידי המשתמשים שהם הלקוחות שלכם.

כדי לעודד את הלקוחות שלכם לשתף תוכן שלכם, תוכלו להדפיס מדבקות ממוסגרות או מדבקות בצורת בועות דיבור (כמו בקומיקס), שילהיבו את הלקוחות שלכם, שירצו להחיל אותן על התמונות שהם ישתפו במדיה החברתית. ואל תשכחו לכלול גם האשטאגים על המדבקות הללו.

שימוש במדבקות שקופות לצרכי קישוט וארגון

שימוש בהדפסה על מדבקה שקופה לצרכי קישוט וארגון מאפשר לכם, לדוגמה, להוסיף קצת חיות לפינת העבודה הביתית שלכם. תוכלו להדפיס על המדבקה ציטוט מעורר השראה או קריקטורה של חיית המחמד שלכם. המדבקות השקופות עשויות להעניק לעיצובים שלכם מראה ייחודי ותוסס יותר, ולהפוך את השגרה שלכם לקצת יותר צבעונית. תוכלו גם להצמיד את המדבקות השקופות על המחשב הנייד, הטאבלט, קסדת האופניים או המכונית שלכם, וליצור לעצמכם מעין מוצר מותאם אישית. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו – 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?