דגל בעיצוב אישי

דגל בעיצוב אישי

דגל בעיצוב אישי לקידום ולפרסום העסק שלכם אם אתם מעוניינים בדרך מהירה, פשוטה וחסכונית שתבליט את העסק שלכם מעל למתחרים, נראה שדגלים בהתאמה אישית יכולים להיות הפתרון האולטימטיבי. דגל בעיצוב אישי, הוא כלי מושלם למשיכת לקוחות, לקידום החזון העסקי או להפניית מבקרים לדוכן שלכם באירוע. דגלי פרסום מושכים את העין ובוודאי ימשכו את תשומתם לבם של האנשים.

דגל בעיצוב אישי ליצירת רושם

דגל בעיצוב אישי הוא אמצעי מעולה להעברה מיידית של המסר שלכם לקהל היעד. כשאתם בוחרים את גודלם של הדגלים, עליכם לשקול היכן הם יהיו ממוקמים ועד כמה יהיו רחוקים מהקהל שאמור להתרשם מהם. לדוגמה, אם אתם שואפים להגיע לנהגים החולפים בדרכים, ודאו שהלוגו על הדגל יהיה מספיק גדול כדי שייראה בבירור ושניתן יהיה לזהות אותו גם מרחוק.

אם הדגלים ימוקמו קרוב יותר לאנשים שעוברים בדרך, תוכלו לבחור בגופן קטן יותר כדי להוסיף פרטים נוספים. בכול מקרה, אל תבחרו בעיצוב מסובך מדי. בית הדפוס יוכל להדריך אתכם לגבי הגודל הטוב ביותר לצרכים שלכם ועבור הלוגו והטקסט שיופיעו על הדגל שלכם.

לרכישת דגל בעיצוב אישי :

עוד שירותים שאנו מספקים:

הדפסת מדבקות כל המידע >>  | טפט לדלת כל המידע >> 

ורסטיליות

דגל בעיצוב אישי המשמש לפרסום, מציע לכם את הנראות הדרושה כדי למשוך לקוחות בכול מקום שבו אתם נמצאים. בין אם תרצו להציב דגלים בתצוגה קבועה (למשל בחזית אולם התצוגה של כלי הרכב) או להשתמש בהם לצרכי פרסום אירוע ספציפי, דגלים מותאמים אישית הם רעיון פרסומי נהדר.

כאשר מדובר במקום מוגבל מאוד, אפשר להשתמש בדגל בודד ואם השטח גדול יותר, ניתן להציב שורה של דגלים כדי למשוך תשומת לב. כשאתם זקוקים לדגלים רבים, תוכלו לבחור אם להדפיס על כולם את אותו עיצוב, או אולי להדפיס עליהם מסרים שונים. לפעמים, עדיף להשתמש בסדרת דגלים כשכול אחד מעביר מסר אחד ברור, במקום להעמיס יותר מדי מידע על דגל אחד בודד.

ניתן להשתמש בדגלים גם בחוץ וגם בפנים. לכן, דגל בעיצוב אישי יכול לשמש לקידום העסק בפסטיבלים, בירידים, בתערוכות, בהשקות מוצרים או בכנסים, ולמעשה בכול מקום שבו אתם רוצים למשוך תשומת לב.

דגל בעיצוב אישי מתאים גם לקישוט אירוע פרטי כמו חתונה. ניתן להדפיס דגלים מותאמים אישית וליצור קישוט ייחודי לחתונה.

קלים להובלה

בניגוד לחלק מהבאנרים והסטנדים, את הדגלים ניתן להרכיב ולפרק במהירות. גם לא צריך רכב גדול במיוחד כדי להוביל את רוב הדגלים, כי ניתן לפרק את המוט ולהתאים את גודלו לחלל הרכב. אגב, יש מוטות דגלים המסופקים עם תיק נשיאה, מה שמקל עוד יותר את הובלתם.

התאמה אישית מלאה

דגל בעיצוב אישי מותאם בדיוק לדרישות שלכם. המשמעות היא שאתם יכולים לגייס את היצירתיות שלכם ולעצב את הדגל לפי רצונכם. טכנולוגיית ההדפסה המודרנית מאפשרת להמיר בקלות את הגרפיקה שלכם לעיצוב שיתאים לדגל, כדי לשמור על צבעי המותג שלכם.

בבית הדפוס דיגיטלי תמצאו מגוון רחב של גדלים וצורות לבחירתכם, שיתאימו במיוחד להדפסת הדגל הנדרש לעסק או לאירוע שלכם.

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?