שלטי מכירה

שלטי מכירה
תמונה של שלטי למכירה

בעידן הדיגיטלי, מלאכת פרסום המותגים היא מורכבת מאי פעם. זאת משום שהמשתמשים העיקריים, כמו בני המילניום ודור ה-Z נעשו ׳עוורים׳ למודעות הפרסום, מה שנקרא ad-blind.

במקום להקדיש משאבים מוגבלים לתשואות שהולכות ופוחתות, עסקים חכמים מקצים תקציב גדול יותר לשלטי מכירה סטטיים ודיגיטליים בחנויות שלהם. למרות העלייה בשיעורי הקניות המקוונות, החנויות הפיזיות ממשיכות להיות מקור הכנסה חיוני וכלי עוצמתי ביותר לבניית קשרי מותג מודרניים המאופיינים בצרכנים שהם כבר מעורבים ומוכנים להוציא כסף.

שלטי מכירה לטובת הגדלת המכירות

הנה כמה מהדרכים שבהן שלטי מכירה בחנות יכולים להגדיל את הרכישות ולמקסם את ההכנסה שלכם למטר מרובע.

להגדיל את התנועה בחנות

מכיוון שכל חנות נלחמת על זמנם ותשומת לבם של הלקוחות, הרושם הראשוני חשוב יותר מתמיד. בין אם אתם רוצים לקדם מכירה נוכחית, להציג לראווה את המוצר האחרון או לשייך תמונות מסוגננות למותג שלכם, שלטי מכירה נכונים ילכדו את עיני הצופים וימשכו אותם אל החנות שלכם.

כשמדובר בהגדלת התנועה, כל שלט עדיף על ׳אין שלט׳, אבל בהשוואה לשלטים הסטטיים, השלטים הדיגיטליים זוכים לשיעורי צפיה גבוהים ב-400% ולשיעורי היזכרות של 83%. אנימציות נוצצות, סרטוני וידאו, ותמונות מתחלפות, משדרים זרם קבוע של מידע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ומספקים הזדמנויות רבות ללכידת תשומת לבם.

עוד שירותים שאנו מספקים:

שילוט לעסקים בעיצובים מיוחדים >> 

טפט לדלת פנים כל המידע >> 

ליידע את הלקוחות

שילוט הוא אמצעי להעברת מידע ללקוחות שלכם. מידע זה משתנה בהתאם להקשר שבו מוצב השילוט. למשל, שלטי הכוונה יכולים לכוון את הלקוחות לעבר מחלקות שונות בתוך החנות, שלטי מכירה יכולים להודיע ללקוחות על מכירות ומבצעים נוכחיים.

להגדיל את המכירות

העברת מידע ללקוחות לא עוסקת רק במתן שירות ללקוחות. שלטי מכירה ממוקמים היטב הם דרכים מוכחות להגדלת ההכנסות. אם לקוחות מודעים להנחות או לאפשרות לקנות 2 במחיר של 1, סביר יותר שהם יוציאו כסף ויקנו. תוכלו לעשות זאת באמצעות שלטי מכירה סטטיים או דיגיטליים שיבטיחו שהמידע הזה יישאר בראש סדר העדיפויות של הלקוח בזמן שהוא עובר בין המדפים בחנות שלכם.

לשפר את האסתטיקה תוך חיזוק המותג שלכם

שלטי מכירה הם לא רק דרך לעדכן את הלקוחות. עיצוב המותג (צבעים וגופנים) מוטבע במוחו של הלקוח ומאפשר לכם לבלוט על פני המתחרים. ולא מדובר רק בפרסומות או בשלטי מכירה. כל שלט המוצב בחנות אמור לשדר את זהותו של המותג. שקלו היטב את האיזון הנכון בין אסתטיקה למידע, כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את הידע באופן ברור מבלי להציף אותם ברעש ויזואלי.

לגוון את זרם ההכנסות

שותפויות אסטרטגיות, בין אם הן עם מוצרים, יצרנים או עסקים אחרים, יכולות לספק זרם נוסף של הכנסות, מעבר למכירת מוצרים. שילוט דיגיטלי, באופן מיוחד, יכול לספק הזדמנויות ייחודיות בתחום זה, עם הזדמנויות המאפשרות לכם להציג פרסומות וידאו או נקודות מגע אינטראקטיביות מחברות רלוונטיות.

לדוגמה, תוכלו להציג בחנות פרסומות למוצר או לשירות של חברה אחרת, וליצור זרם הכנסות נוסף המאפשר לכם להרוויח כסף מלקוחות שלא רוכשים דבר במהלך הביקור בחנות שלכם. בדקו הזדמנויות ייחודיות הרלוונטיות לעסק וללקוחות שלכם כדי להגדיל את הערך הכספי למטר מרובע של מיקום החנות שלכם. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו – 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?