מדבקת רשת לרכב

מדבקת רשת לרכב
תמונה של מדבקת רשת לרכב

מדבקת רשת לרכב נמצאות בשימוש כבר זמן רב מאוד. טקטיקת שיווק זו הלכה וגדלה עם השנים, החל ממדבקות קטנות על פגוש הרכב וכלה במדבקות תלת ממדיות עדכניות. ובכול זאת, סוג זה של שיטת שיווק לא נחשבת לכל כך חשובה. עסקים בוחרים להתמקד היום יותר בכלי שיווק המקובלים במיינסטרים (כמו שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה ואפילו הודעות במדיה החברתית הנחשבת היום לפלטפורמה שיווקית חשובה). עם זאת, אסור לכם להתעלם מהמשמעות של מיתוג רכב החברה שלכם.

 

מיתוג רכבים לא אמור להיות מוגבל רק לחברה העוסקת בתחום התחבורה. מדבקות לרכב הן טקטיקה שיווקית שכדאי לא להזניח. כדי לסבר את האוזן, הנה כמה מהיתרונות המובילים שיגרמו לכם לשקול מחדש את השימוש במדבקת רשת על חלון הרכב, ליהנות מגישה שיווקית יעילה ביותר שעדיין מאפשרת לנוסע ברכב לראות היטב מבעד לשמשת המכונית.

 

לקניית מדבקת רשת לרכב

117
24574

עוד כתבות בנושא:

למעבר לעמוד הפדסה על PVC>>

למעבר לעמוד הדפסה על פרספקס >>

פרסומת לרכב הנוסע בכבישים

 

בניגוד לתקשורת המיינסטרימית, שימוש בטקטיקת מדבקת רשת על חלון הרכב לא מגבילה את שיווק העסק למקום אחד או למשבצת זמן ספציפית.

רכב החברה יכול לנסוע לכול מקום ותוך כדי כך להציג את המותג שלכם בכול שעה של היממה. למעשה, רכב ממותג מפרסם את המותג בכול מקום אליו הוא מגיע, ואם מדבקת הרשת שלכם תהיה גם יצירתית מאוד, אתם עשויים לקבל היענות רבה מהקהל הרחב.

מדבקת רשת לרכב

 

מכונית ממותגת עם מדבקת רשת המוצמדת לחלון הרכב, גלויה לכול מי שצופה בה. זה אומר שהפרסום שלכם אינו מוגבל רק לאותם נתונים דמוגרפיים המאפיינים את קהל היעד שלכם.

מדבקת רשת לרכב יכולה למשוך אליכם כל סוג של לקוח פוטנציאלי, בלי קשר לגיל, למגדר, למוצא האתני ואפילו למקצוע שלו. תכונה זו הופכת את המדבקות הללו לגישה נפלאה לפרסום אוניברסלי.

המדבקת רשת לרכב  – דרך הישנה והטובה של פלטפורמת המדיה החברתית

 

בעבר, כשאנשים הגיעו לדף הפייסבוק שלכם, הם הצליחו לזהות מיד מי אתם, באמצעות מה שנקרא Bumper sticker (רפרנס למדבקה על פגוש הרכב). אנשים השתמשו ב׳מדבקות׳ אלה כדי להצהיר על אישיותם, מסירותם, דעותיהם הפוליטיות והחברתיות וכו׳. מסיבה זו הן תמיד היו נקודות טובות להתחלה של צ׳טים. סיבה זו לבדה היא זו שהופכת היום את הרכב הממותג המשתמש במדבקת רשת, לרווחי מאוד עבור העסק שלכם.

עידוד העברת השמועה מפה לאוזן

מדבקת רשת לרכב החברה, אשר מעוצבת ביצירתיות ותומכת במסר חזק, תוכל למשוך את תשומת לבו של הקהל שלכם. תשומת לב זו תתחיל לעבור מפה לאוזן, ואתם תהנו מהכלי השיווקי הוותיק ביותר בספר. מדבקות רשת לרכב מציעות החזר מסיבי על ההשקעה בהן, וניתן להשתמש בהן במשך זמן רב מאוד. התקציב לייצור מדבקות אלה אינו קבוע, ותלוי גם בצרכים שלכם. אם תבצעו הזמנה גדולה של מדבקות לכול צי הרכבים שלכם, המחיר יהיה נמוך יותר מאשר אם תקנו רק מדבקה לרכב אחד או שניים.

  רוצים לקבל הצעת מחיר מבית דפוס דיגיטלי לחצו כאן>>

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?