מדבקות תלת מימד

מדבקות תלת מימד
תמונה של מדבקות תלת מימד

מדבקות תלת מימד תשכחו מהמדבקות הדו-ממדיות, הרגילות. הצעקה האחרונה הן מדבקות תלת מימד המעוצבות ומודפסות באופן שמעניק למדבקה מראה מדליק של אימג׳ כלשהו מעוצב בשלושה ממדים.

מהן מדבקות תלת מימד?

שלא כמו המדבקות השטוחות המסורתיות, מדבקות תלת מימד הן מדבקות ויניל המודפסות בטכנולוגיה מתקדמת כדי ליצור מראה של גרפיקה, איור או צילום עם עומק. מדבקות אלה, שמאופיינות באיכות המישוש שהן מציעות שמבדילה אותם מהמדבקות האחרות והן פופולריות מאוד כמדבקות המוצמדות על מכשירים, חלונות הרכב או על מוצרים. הן יעילות גם לאנשים עם לקויות ראייה.

כאשר מתבוננים במדבקות תלת מימד מזוויות שונות, תמונות שונות מתגלות מול העיניים. מדבקות אלה יוצרות אפקט מרתק שמושך כל לב.

מדבקות אלה יכולות לשמש לצרכים פנימיים או חיצוניים. מדבקות תלת מימד לשימוש חיצוני עשויות לרוב מדבק חזק יותר והן עמידות למים ולקרני UV.

ניתן להשתמש במדבקות תלת מימד הן לצרכי פרסום וקידום מכירות והן לצרכים ביתיים כדי לשעשע את הילדים שאוהבים להשתמש במדבקות אלה כדי לקשט את הטלפון הסלולרי, את המחברות ואת הקלמר שלהם.

עוד שירותים שאנו מספקים:

שילוט לעסקים באיכות גבוהה >> 

שלטים מוארים באיכות גבוהה >> 

שימושים אפשריים במדבקות אלה

אריזה ומיתוג

בעולם העסקי, מדבקות בכלל ומדבקות תלת מימד בפרט משמשות כחלק מהמאמצים לחיזוק המיתוג של העסק. למשל, הצמדת מדבקות ממותגות לאריזות הנשלחות ללקוחות. כאשר המדבקה השטוחה או התלת מימדית נושאת את לוגו החברה ופרטי הקשר שלה, היא מאפשרת לעסק לשמור על עקביות המיתוג ולחזק את המודעות למותג זה.

  • מתנות ארגוניות

אף פעם אל תזלזלו ברצונם של הצרכנים לקבל פריטים בחינם, גם אם הפריט הוא משהו פשוט ונחמד כמו מדבקת תלת מימד. מבחינה עסקית, ניתן לחשוף אנשים למיתוג שלכם באמצעות פיזור המדבקות הנושאות את מיתוג העסק, בכול פינה בסביבת העבודה שלכם.

קמפיינים לשיווק ולפרסום

עסקים רבים משתמשים במדבקות מותאמות אישית כחלק מהקמפיין השיווקי שלהם. בלי קשר לשאלה אם המדבקות נושאות אופי מסחרי, פוליטי או חברתי, ניתן להשתמש במדבקות אלה בדרכים רבות ושונות, ולשלבן  גם בתחרויות ובפעילויות במדיה החברתית.

בעוד שמדבקות שימושיות ביותר להוספת מידע על האריזה, ניתן להשתמש בהן למשטחים רבים אחרים. כל נקודה שאליה מגיעים הלקוחות, היא מקום טוב להצגת מדבקות אלה, בין אם המדבקה מוצמדת למחשב, לפגוש רכב החברה, או לקיר במשרד. חברות רבות מציעות ללקוחות מדבקות תלת מימד כדי להרחיב את המודעות למותג ולהגיע ללקוחות חדשים.

מדבקות תלת מימד טובות לעסקים חכמים

יעילות: מדבקות הן כלי שיווקי זול יחסית. הן מעניקות תשואות טובות מבחינת טווח ההגעה והנראות של המותג. מדבקות תלת מימד אהובות על לקוחות שנהנים להצמיד אותן לחפצים האישיים שלהם. כך, המותג שלכם יוכל ׳להסתובב באזור׳ ולקבל רמת נראות שאין כמוה.

רבגוניות: כשבוחרים בהדפסת מדבקות תלת מימד כחלק מהתוכנית השיווקית, מקבלים מגוון רב של אפשרויות, הודות לרבגוניות שמציעות המדבקות. למעשה, ניתן לבחור בכול סוג של משטח ולהדביק עליו את המדבקות, כמו על חלון הראווה, על המוצרים או על החפצים האישיים.

בין אם המדבקות  משמשות להעברת מידע על אריזות המוצרים או לחיזוק זהות המותג שלכם, תמיד אפשר למצוא בבית הדפוס את סוג המדבקה והמשטח שיתאימו לכם בצורה הטובה ביותר. להתייעצות עם אול פרינט פרסום דיגיטלי חייגו עכשיו – 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?