מדבקות קיר בעיצוב אישי

מדבקות קיר בעיצוב אישי
תמונה של מדבקות קיר בעיצוב אישי

מדבקות קיר בעיצוב אישי נניח שאתם עומדים בחלל החדר בבית, במשרד, במסעדה או בחנות שלכם, וחושבים ״איך אוכל לנצל את הקיר העירום כדי להוסיף נופך של אומנותיות לחלל שלי?״. לפני שאתם מחליטים לבחור במשהו נדוש כמו טפט חדש, מה דעתכם לשקול את האפשרות של מדבקת קיר?

מדבקות קיר בעיצוב אישי מציעות תצוגה מרשימה שיכולה להפוך כל קיר חשוף למשהו מהנה ומרגש. ואם זה עדיין לא משכנע אתכם, הנה כמה סיבות מובילות בגינן כדאי לשקול קישוט החלל בעזרת מדבקת קיר מעוצבת להפליא.

מדבקות קיר בעיצוב אישי יכולה להיות מקורית

למרות העובדה שיש מדבקות קיר המיוצרות בייצור המוני, יש היום אפשרויות להזמנת מדבקות קיר בעיצוב אישי. בתי דפוס דיגיטליים יכולים היום לייצר סוגים שונים של גרפיקה לקיר כולל: שלטים לעסקים , פוסטרים מותאמים אישית ובאנרים לפי מפרט הלקוח. למעשה, מדבקה מעוצבת לקיר הופכת את החלל שלכם לייחודי, בזכות הקיר המקושט במדבקה ענקית שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

הדפסה על pvc באיכות גבוה>> 

קל מאוד לנקות את מדבקת הקיר

תמונות במסגרת התלויות על הקיר יכולות לצבור אבק. מסגרות אלה צריכות לעבור ניקוי אבק באופן שגרתי. גם טפט על הקיר יכול להיות קשה מאוד לניקוי ואם הוא הוכתם, הנזק עשוי להיות קבוע.

אבל זה לא המקרה כאשר מדובר ב-מדבקות קיר בעיצוב אישי. את מדבקות הקיר ניתן לנקות בקלות בעזרת מטלית. המדבקות עשויות בדרך כלל מוויניל, מה שמבטיח חומר חזק למדי שאינו ניזוק בקלות כמו הטפט.

הדפסה על קאפה באיכות גבוהה>>

קל מאוד להתקין את מדבקת הקיר

תליית כל מיני קישוטים על הקיר עשויה להיות די מסובכת. אם לא נזהרים, מכות הפטיש על המסמר עלולות לפגוע בקלות בצבע שעל הקיר, או הדבקה לא מיומנת של הטפט עלולה לגרום ליריעה להתקמט לפני שהדבק התייבש.

בעיות אלה אינן קיימות כלל וכלל כאשר מדובר במדבקות קיר בעיצוב אישי. הכלים היחידים שכנראה תצטרכו כדי להתקין את המדבקה באופן הנכון זה פלס, סרט מדידה ועיפרון. ואם יש לכם טלפון סלולרי, תוכלו גם להוריד אפליקציה שיכולה לשמש לכם למדידת גובה המדבקה ולוודא שהיא מודבקת בקו ישר. כמו שיישום המדבקה על הקיר נעשה בקלי קלות, כך גם ההסרה שלה היא פשוטה מאוד.

מדבקות קיר בעיצוב אישי – לקנייה

מדבקות קיר בעיצוב אישי – בגרפיקת קיר מוויניל ניתן לעשות שימוש חוזר

בטפט ניתן להשתמש רק פעם אחת בלבד. אבל זה לא המקרה כשאתם בוחרים מדבקות קיר בעיצוב אישי שמיוצרות מוויניל. במדבקה שכזו תוכלו להשתמש פעמים רבות.

למשל, אם אתם עוברים דירה, תוכלו להוריד בקלות את מדבקת הקיר ולקחת אותה אתכם. אם אתם לא אוהבים את המקום שבו החלטתם להדביק את מדבקת הקיר מלכתחילה, אתם יכולים להסיר את המדבקה ולהעביר את עבודת האומנות לקיר אחר בחלל. אפשרות גמישה זו מציעה לכם גם נוחות רבה מאוד וגם חיסכון כספי ניכר.

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?