מדבקה לחלון נגד שמש

מדבקה לחלון נגד שמש
תמונה של מדבקה לחלון נגד שמש

מדבקה לחלון נגד שמש קרני האור הטבעי הנכנסים לחדר מבעד לחלונות, המשרד או הבית, גורמים לחלל להיראות גדול יותר ומעניקים לתחושה של עיצוב אלגנטי. עם זאת, החיסרון של הזכוכית נעוץ באובדן הפרטיות שלכם.

שימוש ב- מדבקה לחלון נגד שמש יכול להגביר את הפרטיות שלכם, אבל זה לא היתרון היחידי של מדבקה זו. יש שורה של יתרונות אחרים, שאולי לא חשבתם עליהם, שהופכים את המדבקה על משטח זכוכית לבחירה אולטימטיבית עבור הנכס שלכם, בין אם למגורים או למסחר.

על מדבקה על גבי משטח זכוכית

מדבקה לחלון נגד שמש מציעה חומר דביק שניתן ליישם על כל חלונות הבית. הדבקת המדבקה על הזכוכית הופכת אותה משקופה לחלבית, למראה או לזכוכית מקושטת. ובמקרה שמבעד לחלון נשקף נוף מכוער, המדבקה יכולה גם להסתיר מכם את הנוף הזה.

מדבקה לחלון נגד שמש היא חלופה חסכונית לווילון או להחלפת זכוכית החלון. המדבקה היא אסתטית וניתנת להתאמה אישית לחלוטין, כך שניתן יהיה ליישם בחלונות שלכם כל גודל, דפוס או צבע של מדבקה.

יתרונות מדבקה לחלון נגד שמש

  • פרטיות

כאמור, אחד היתרונות העיקריים של מדבקה לחלון נגד שמש הוא הגברת הפרטיות. בין אם מדובר בפרטיות מפני החוץ אל תוך החדר שלכם, או בפרטיות שתחסום את הנוף הלא נעים שנמצא שם בחוץ, המדבקה על החלון מונעת עיניים סקרניות ויוצרת מחיצה בין חללים.

בין אם זה בחדר האמבטיה, בחדר הישיבות במשרד, בחלון הפונה לרחוב או בדלת הכניסה – ההזדמנויות ליישום מדבקות לחלון הן אינסופיות.

הפחתת הבוהק

אור שמש ישיר ממלא את החלל הפנימי בחום ומפחית את הצורך בתאורה מלאכותית. עם זאת, אור שמש חזק מדי יכול לסנוור ולהקשות על העבודה או השהייה בכלל בחדר בכיף מבלי להגיף את התריסים.

מדבקת חלון עוזרת לשלוט בכמות אור השמש שתיכנס לבית או למשרד שלכם ומגינה על העיניים שלכם מפני סנוור, מבלי שתצטרכו לוותר על האור הטבעי המבורך.

למעבר לעמוד רולאפ לחצו >>

אסתטיקה

מדבקה לחלון נגד שמש יכולה להוסיף לעיצוב הבית או המשרד, ולהפוך את החלל למושך יותר מבחינה ויזואלית. המדבקה יכולה לרענן דלתות או חלונות זכוכית ישנים ובלויים, לעזור להסתיר את העומס (למשל בארון עם דלתות זכוכית), ולשפר את האטרקטיביות שלהם.

את מדבקות החלון ניתן לחתוך בצורה ובגודל המתאים, וניתן לשלב בהן גם את לוגו החברה או את הטעם האישי שלכם ולהציע מגע אסתטי ייחודי לחלל הבית או העסק שלכם.

עוד שירותים שאנו מספקים:

מדבקה שהופכת את הזכוכית למראה

החדרים שבהם החלונות, בבית או במשרד, פונים לשמש, עשויים להתחמם מדי כשאור השמש חודר פנימה. במקרים רבים ממש לא נוח לשבת או לעבוד בחלל מוצף אור שמש, בגלל החום.

מדבקת חלון שהופכת את הזכוכית למראה, מרחיקה חלק מקרני השמש החמות, ושומרת על חדר קריר יותר. בחורף, מדבקת המראה יכולה למנוע את בריחת החום מהחלון, להפנות אותו חזרה לחדר ולעזור בחימום החלל.

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?