ייצור שילוט לעסקים ותרומתו לשיפור מודעות המותג

ייצור שילוט לעסקים ותרומתו לשיפור מודעות המותג
תמונה של ייצור שילוט

ייצור שילוט לעסקים ותרומתו לשיפור מודעות המותג המותג שלכם הוא הרבה יותר מרק איזשהו לוגו. המותג מעביר לאנשים מידע על מי אתם, מה אתם עושים, ואיך אתם יכולים להועיל להם. עם הזמן, המותג שלכם יהפוך לדבר שאנשים מחפשים כשהם רוצים את השירות או המוצר שהעסק שלכם מציע.

אבל אליה וקוץ בה. החיפוש המכוון שמחפש במיוחד את העסק שלכם, מגיע רק לאחר שהצלחתם לבסס את המותג שלכם. ייצור שילוט שכולל את הצבעים, סוג הפונט וכל עיצוב אחר שמקשר ללוגו שלכם, יכול לעזור לכם בתהליך זה.

ייצור שילוט טוב בונה את המודעות למותג שלכם במספר דרכים, כגון:

  • הוא מקל על מציאת העסק שלכם.
  • הוא משמש כתזכורת לאנשים שאתם קיימים, מה אתם עושים ולמה זה צריך לעניין אותם.

עוד שירותים שאנו מספקים:

הדפסה על קאפה  | הדפסת מדבקות כל המידע >>

לשילוט יש השפעה על הרושם הראשוני

לשילוט שלכם יש הזדמנות מעולה ליצור רושם ראשוני טוב. אנשים יניחו הנחות לגבי המותג שלכם על סמך מה שהם יראו בשלט החוצות שלכם. ואת הרושם הראשוני הזה מאוד קשה לשנות. לכן, בעת ייצור שילוט לעסק, חשוב שהשלט יספר את הסיפור הנכון ובאופן הנכון כדי שימשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים העוברים בדרך.

  • איכות המותג: אם לא תקפידו על ייצור שילוט איכותי, אנשים יניחו שגם המוצרים שלכם אינם איכותיים. אם תשקיעו בשילוט שלכם, רוב האנשים יניחו שגם המותג שלכם הוא איכותי.
  • אישיות המותג: למרות שרוב האנשים לא יוכלו לציין באיזה גופן בדיוק השתמשתם בשלט שלכם, בכול זאת באופן לא מודע הם יידעו אם העסק שלכם הוא ׳שובב׳ או ׳רציני׳. וזאת, רק על סמך הגופן שבחרתם. הלוגו שלכם משדר אישיות!
  • מה השלט מספר? רוב השלטים מודיעים לקהל הרחב על מוצר או שירות כלשהו. אם שם המוצר/השירות הוא לא חלק אינטגרלי משם העסק שלכם, ייצור שילוט טוב אמור לכלול את הדברים העיקריים שהמותג שלכם מציע. שלט שכזה יאפשר לאנשים לקרוא את השלט ולהחליט אם הם זקוקים למוצר או לשירות שלכם או לא.

לפי המחקר, 50% מהצרכנים טוענים ששילוט לקוי מרתיע אותם מכניסה לעסק. 60% מהאנשים מושפעים מחוסר שילוט באופן דומה.

שילוט מגביר את המודעות למותג

בנוסף לעובדה שהשילוט יוצר רושם ראשוני, הוא מסוגל גם להודיע לעולם על העסק שלכם. לדוגמה, להשקת סטארט-אפ או להעברת עסק למקום חדש, יש אתגרים והזדמנויות משלהם. המכשול הנפוץ ביותר הוא מודעות. אז כדי שאנשים יוכלו לעשות אתכם עסקים, הם זקוקים לשלט שיודיע להם על הנוכחות שלכם, וימשוך אותם לבדוק במה אתם עוסקים. שילוט טוב מאפשר לאנשים לדעת היכן העסק שלכם ממוקם, ובדרך כלל מספר באילו שעות העסק פתוח ואיזה מוצר או שירות אתם מספקים.

לפי המחקר, 8 מתוך 10 לקוחות מחליטים להיכנס לעסק בפעם הראשונה, על סמך השלט שראו! להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי לחצו כאן >> 

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?