הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס
תמונה של הדפסת תמונות על קנבס

נושא התמונה הוא המרכיב החשוב ביותר עבור הדפסת תמונות קנבס החדשה שלכם. בנוסף לאיכות החומרים והצבעים שמציע לכם בית הדפוס, מציאת התמונה המושלמת היא חיונית על מנת שניתן יהיה להפוך את התמונה החדשה ליצירת מופת של ממש.

מה מיוחד ב- הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס מציעה לכם להדפיס את התמונה שבחרתם על גבי יריעת קנבס עבה, הנמתחת לאחר מכן על מסגרת עשויה מעץ אמיתי. כדי להבטיח שהתוצאה תהיה מושלמת מכל בחינה שהיא, בית הדפוס ייקח בחשבון גם את גודל התמונה שלכם. לדוגמה, אם אורכה של התמונה הוא 80 ס״מ לפחות, המסגרת תחוזק בעובי שנע בין 3 ל-4 ס״מ.

בד הקנבס הכבד מאופיין בגימור גס טיפוסי. לכן, הדפסת קנבס יוצרת אפקט של שטח הרמוני שגורם להדפסה להיראות כמו ציור אומנותי. אחרי הכול, קנבס הוא הבחירה האולטימטיבית של אומנים רבים כבר מאות שנים.

כדי לקבל תוצאה של הדפסת תמונות על קנבס בהירה ומבריקה במיוחד, ניתן להשתמש בטכניקת ההדפסה של 12 צבעים. לאחר ההדפסה, נמתח בד הקנבס על גבי מסגרת עץ ומהודק היטב מאחור. כדי שהקנבס יישאר מתוח לאורך זמן, תוכלו לקבל מבית הדפו כפיסי עץ שיעזרו לתמוך ולשמור על מצבו המתוח של הקנבס.

קחו בחשבון את הרזולוציה של התמונה

הדפסת תמונות על קנבס תוכל להבטיח תוצאה בהירה, חדה ואיכותית, אם מראש תבחרו בתמונה שהרזולוציה שלה מושלמת. כלומר:

– אם אתם רוצים להדפיס תמונה בגודל של 150 X100 ס״מ, בחרו ברזולוציה של לפחות 13.2 מגה פיקסל (כלומר, גודל התמונה יהיה לפחות 4,480 X 3,100 פיקסלים.

– עבור בד קנבס קטן יותר, תוכלו להשתמש בתמונה שהרזולוציה שלה נמוכה משמעותית. כלומר, להדפסת תמונת קנבס קטנה יותר – 50 X 50 ס״מ, ניתן לבחור בתמונות שהרזולוציה שלהן הן 3.7 מגה פיקסל בלבד (כמו צילום של תמונה שבוצע בנייד). וכדי לקבל תוצאות טובות מאוד, גודל התמונה יהיה 1,960 X 1,960 פיקסלים.

עוד מאמרים:

הדפסה על אלוקובונד באיכות גבוהה >> 

שטיח לינולאום באיכות גבוהה >> 

בדיקת איכות התוצאה

לא משנה היכן תתלו את התמונה החדשה שלכם, תמיד כשמדובר בהדפסת תמונות קנבס, חשוב להשתמש בתמונה בגודל המושלם. אם התמונה שלכם לא עונה על דרישות אלה והרזולוציה שלה נמוכה מדי, יופיע לפני הביצוע סימן אזהרה שאי אפשר לפספס. הודעת האזהרה עצמה לא תודפס על תמונת הקנבס שלכם, אלא רק תציין שתוצאת ההדפסה תהיה מפוקסלת או מטושטשת.

כדי להימנע מכך, לקראת הדפסת תמונות קנבס הקפידו לבחור בתמונות ברזולוציה גבוהה יותר, או בקנבס שגודלו קטן יותר. לדוגמה: 60 X 40 ס״מ, במקום 80 X 60 ס״מ.

הדפסת תמונות על קנבס אפשרויות עיצוב

הדפסת תמונות על קנבס מציעה מספר דרכים ליצירת התמונה הייחודית שלכם. לדוגמה, אתם יכולים להעלות את התמונה ישירות לתוכנת העיצוב המקוונת של בית הדפוס, ולהמיר אותה להדפסה תמונת קנבס מדהימה. אתם יכולים גם לבחור בתבנית פריסה תואמת, כדי ליצור קולאז׳ של תמונות.

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?