הדפסת מדבקות בודדות

הדפסת מדבקות בודדות
תמונה של הדפסת מדבקות בודדות

אם אתם רוצים שהעסק או האירוע שלכם יבלוט ויתפוס את תשומת לבו של הקהל, נסו את האפשרות החדשה להדפיס מדבקות בודדות מעוצבות בהתאמה אישית. אתם יכולים להדביק את המדבקה הבודדת על כול מקום ופריט שתבחרו. למעשה, המדבקות הבודדות מסוגלות להגיע למקומות שאינם נגישים לחומרי הקידום האחרים, ולעשות את הרושם המבוקש על לקוחות הטרודים בענייניהם השונים.

בין אם אתם בעלי עסק או עובדים עצמאיים, ובין אם אתם מחפשים טריק כיפי למסיבת יום ההולדת של הילדה – ניתן להשתמש באפשרות להדפסת מדבקות בודדות, ולהדביק אותן על כול דבר: החל ממדבקה מעוצבת על בקבוק שתיה, דרך מדבקת ויניל חזקה לאספלט או מדבקת ויניל שחורה ללוח מחיק.

שירותי הדפוס של ימינו מצוידים בכול סוגי המדבקות שאתם עשויים להזדקק להן, כולל אפשרויות להדפסת מדבקות בודדות. והחוכמה היא להחליט איזו מדבקה מתאימה לצרכים שלכם.

מדבקות – סטיקרס

אם אתם מחפשים מיתוג בולט מאוד שבאמת יצליח להידבק לזיכרון של אנשים, נסו את האפשרות להדפסת מדבקות בודדות מותאמות אישית, כמו:

  • נייר מדבקה מבריק, מושלם לשימוש פנימי.
  • נייר מדבקות ויניל, מתאים לחלל פנימי וחיצוני וכולל ציפוי UV מבריק, שמוסיף ברק ועמידות.
  • או נייר מדבקות פוליאסטר, שמעניק למדבקה מראה של ויטראז׳ שקוף

את כל אחת מהמדבקות הללו אפשר להזמין בגדלים שונים מותאמים אישית, והן תמיד יידבקו ויישארו במקומן.

מדבקות בודדות

מחפשים דרך קלה לקידום האירוע הבא שלכם או לקישוט חלל העבודה? הדפסת מדבקות בודדות מותאמות אישית, הן הדרך ׳לקלף׳ את המדבקה מהנייר, להדביק ולהתגאות בצד היצירתי של המותג שלכם.

הדפסה על שלטים חדה בצבעים שונים לפי בחירתכם, תגרום לעיצוב שלכם לבלוט משטח הפלסטיק המבריק והלבן, העמיד לשימוש כמדבקה על שקיות נייר, מחשבים ניידים, בקבוקי מים ועוד.

אתם יכולים להזמין את מינימום המדבקות שבית הדפוס מאפשר, ולקבל תקופת ניסיון שבה תוכלו לחוות גישה חדשה ונועזת למיתוג שלכם. אתם יכולים גם להתאים אישית את עיצוב המדבקות שלכם, מבלי שתצטרכו לדאוג לגבי מלאי עודף.

לרכישה מהיר של מדבקות בודדות

מדבקות בודדות חתוכות

הזמנה של הדפסת מדבקות בודדות מאפשרת לכם ליצור רעיון חדש ורענן עם מדבקות בודדות חתוכות. מדבקות אלה מציעות לכם:

  • סוגי גדלים שונים
  • פלסטיק לבן מצופה
  • גב עם לשונית קלה לקילוף
  • חיתוך לצורה של אתם מבקשים של כל מדבקה בודדת
  • הדפסה על שטיח pvc בצבעים מלאים וחיוניים

לסיכום המאמר הדפסת מדבקות בודדות

טכניקת הדפסת מדבקות בודדות החתוכות, מאפשרת לבית הדפוס להוסיף את הלוגו שלכם על גבי מחברות, מחשבים ניידים וכל חפץ אחר שתרצו. מדבקות הפלסטיק הלבנות, המצופות, נחתכות בנפרד לכול צורה שתבקשו, והן מגיעות עם גב ולשונית קלה לקילוף ולהסרה בלי בעיה. מדבקות בודדות אלה מושלמות להפיכת כל פריט סתמי ויומיומי לפריט יצירתי, למתנה או להזדמנות שיווקית.

כל שעליכם לעשות זה לפנות לבית הדפוס, להעביר את הלוגו או התמונה שאתם רוצים שיתנוססו על גבי כל מדבקה, ולסמוך על איש המקצוע שיהפוך את התמונה שלכם למדבקה מעוצבת בהתאמה אישית.

לקבלת מידע על דלפקים לעסק לחצו>>

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?